Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]
Queen Boutique Hotel**** | Kraków | Konferencje
Adres:
Dietla 60
31-039 Kraków
małopolskie
Dietla 60 31-039 Kraków, małopolskie
Opis
Ten ekskluzywny hotel rozpoczął swoją działalność w 2011 roku. Zarządzany jest przez rodzinę hotelarzy od kilkudziesięciu lat związaną z krakowskim rynkiem turystycznym. To właśnie wieloletnie doświadczenie, rodzinna pasja oraz nieustanne podążanie za najnowszymi trendami pozwoliły stworzyć Queen Boutique Hotel**** - miejsce, gdzie z radością możemy Państwa ugościć.
Queen Boutique Hotel****jest doskonałym miejscem na zorganizowanie:
- spotkań z zakresu branży MICE: konferencji, szkoleń, spotkań integracyjnych
- imprez okolicznościowych: chrzcin, komunii, jubileuszy
Queen Boutique Hotel dysponuje 30 pokojami i 1 apartamentem, w tym:
- 18 pokojami dwuosobowymi typu "Classic"
- 6 pokojami dwuosobowymih typu "Deluxe"
- 6 pokojami dwuosobowymi typu "Sky Room" z ukośnymi sklepieniami i oknami połaciowymi
- 1 apartamentem Queen Suite
Sale konferencyjne - Queen Boutique Hotel****
Queen Boutique Hotel**** dysponuje nowoczesnym i kompleksowo wyposażonym zapleczem konferencyjnym. Nasza oferta obejmuje organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych m.in. konferencji, prezentacji, szkoleń i spotkań integracyjnych. Profesjonalna obsługa zapewnia sprawny przebieg spotkań, a stylowe wnętrza luksusowego hotelu dodają prestiżu.
Do Państwa dyspozycji oddajemy 3 sale:
Sala Elizabeth
To mieszcząca do 60 osób, nowoczesna i elegancka sala konferencyjna. Jest bardzo przestronna, stąd możliwe są różne warianty ustawienia stołów i krzeseł. Sala jest klimatyzowana i wyposażona została w wysokiej jakości sprzęt: projektor multimedialny, ekran, LCD TV i DVD, mikrofony, profesjonalne nagłośnienie, flipcharty, sterowanie oświetleniem, rolety zaciemniające w oknach dachowych. Przy każdym biurku znajduje się kontakt elektryczny oraz gniazdo ethernet. Sala posiada dostęp do szybkiego przewodowego i bezprzewodowego Internetu. Uczestnicy konferencji mają także możliwość korzystania z kserokopiarki i drukarki. Przerwy kawowe organizowane są w sali lub w eleganckim foyer. Sala posiada przeszklony sufit, co zapewnia dostęp światła dziennego.
Sala Victoria
Mieszcząca do 20 osób i wyposażona w wysokiej jakości sprzęt: projektor multimedialny, ekran, LCD TV i DVD, mikrofony, profesjonalne nagłośnienie, flipchart. Sala posiada dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu.
Sala Amarylis
Mieszcząca do 12 osób elegancka, klimatyzowana sala znajdująca się we wnętrzach Restauracji Amarylis.
Do dypozycji oddajemy wysokiej jakości sprzęt: projektor multimedialny, ekran, flipchart, LCD TV i DVD.
QH_Folder_Konferencyjny.pdf
QH_Folder_Konferencje-MENU.pdf
Sale bankietowe - Queen Boutique Hotel****
Restauracja Amarylis w Queen Boutique Hotel to znane miejsce na mapie kulinarnej Krakowa. W menu restauracji znajdują się potrawy kuchni fusion z elementami nowoczesnej kuchni polskiej. Goście odnajdą w nim znane potrawy w nowym światowym i wysublimowanym wydaniu, a ponadto będą mogli skosztować wyjątkowych win i koktajli. Urokliwe wnętrza Restauracji zlokalizowanej w pięknie odrestaurowanych piwnicach Hotelu świetnie sprawdzają się przy organizacji uroczyntych kolacji w stylu Fine Dining, przyjęć okolicznościowych i kameralnych uroczystości rodzinnych.
Amarylis jest wielokrotnie nagradzaną restauracją, która niezmiennie zachwyca pomysłowością kucharzy. Nowatorskie dania są idealną kompilacją najlepszych smaków z całego świata oraz wynikiem połączenia dawnych tradycji kulinarnych z najnowszymi technikami gotowania. Menu, tworzone przez szefa kuchni na okres maksymalnie 3 miesięcy, gwarantuje wykorzystanie jedynie najświeższych, sezonowych składników. Talent i wiedza kucharzy oraz podążanie za najnowszymi trendami są gwarantem wspaniałych przeżyć kulinarnych!
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą oraz menu Restauracji Amarylis na stronie https://queenhotel.pl/restauracja
Pokoje - Queen Boutique Hotel****
Wszystkie pokoje są klimatyzowane. Zostały urządzone elegancko i funkcjonalnie i wyposażone w wysokiej jakości sprzęt: telewizor LCD, mini-bar, sejf, zestaw do przygotowania kawy i herbaty. W pokojach bezpłatnie korzystać można z szybkiego, bezprzewodowego Internetu. Starannie zaprojektowane wnętrza zapewniają idealną przestrzeń do odpoczynku i relaksu, ale też wygodne warunki do pracy w trakcie podóży służbowych.
Przestronne i nowoczesne łazienki wyposażone zostały w kabiny prysznicowe, ogrzewanie podłogowe, suszarki do włosów, dwa komplety grubych ręczników, szlafroki, pantofle oraz najwyższej jakości kosmetyki Aqua Senses.
W trosce o Państwa komfort, pracownicy hotelu codziennie dbają o czystość i nienaganny stan pokojów.
Usługi dodatkowe:
- 24-godzinna recepcja
- Usługi Concierge
- Przechowalnia bagażu
- Usługi kurierskie
- Pralnia
- Całodobowy room service
- Darmowy Internet Wi-Fi w całym hotelu
- Transfery dla Gości
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
konferencyjna
bankietowa
liczba uczestników
miejsc noclegowych
konferencyjna w m2