Porównaj obiekty

Brak obiektów w porównaniu

Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i dodaj obiekt do porównania.

Grupowe zapytanie

Brak obiektów do grupowego zapytania

Nowość! Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i wyślij jedno zapytanie do kilku obiektów.

 

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego | Łódź | Konferencje

Typ obiektu: inny

Adres:
Matejki 22/26
90-237 Łódź
łódzkie

Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność Przejdź na stronę www
drukuj

Opis

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego mieści się w samym sercu miasta, blisko autostrady oraz Dworca Łódź Fabryczna. Jest to największe centrum o charakterze naukowo-dydaktycznym w zakresie zarządzania znajdujące się w regionie łódzkim. Jednocześnie budynek należy do jednych z najnowocześniejszych ośrodków akademickich w Polsce. Posiada rozbudowaną infrastrukturę dla biznesu, w tym w pełni wyposażone sale konferencyjne i sale warsztatowe.


Wyjątkowa aranżacja wnętrza budynku i nowoczesne wyposażenie zapewniają studentom, słuchaczom i wszystkim beneficjentom projektów prowadzonych na Wydziale komfortowe warunki. Cały budynek zajmuje powierzchnię ok. 16 000 mkw., a na jego terenie znajdują się szatnie, parking oraz różnorodne punkty usługowe. 


Główna aula Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego została przystosowana do wymogów osób niepełnosprawnych. Na parterze mieści się wewnętrzne patio, gdzie można spędzać przerwy. W budynku funkcjonuje system klimatyzacji oraz dostęp do bezprzewodowego internetu.

Sale konferencyjne - Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Zaplecze biznesowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego obejmuje łącznie 35  sal zajęciowych, 3 aule oraz 9 pracowni komputerowych. Szeroki wybór nowoczesnych sal gwarantuje możliwość organizacji zarówno kameralnych spotkań i warsztatów, jak i wykładów, seminariów czy konferencji o znacznie większym zasięgu, adresowanych do różnorodnego grona odbiorców. Foyer na parterze, wewnętrzne patio (atrium) oraz przestronne korytarze, w których znaleźć się mogą stoiska promocyjne, pozwalają na realizację projektów o charakterze targowym i wystawienniczym (np. targów pracy, targów edukacyjnych), bankietów czy sesji zdjęciowych.



Mieszcząca się na parterze Aula A posiada 466 miejsc siedzących, w tym 6 z nich zostało dostosowanych do wymogów osób niepełnosprawnych. Wnętrze posiada reprezentacyjny charakter, jest doskonale oświetlone i posiada bardzo dobrą akustykę. Na wyposażeniu auli znajdują się:

  • 2 ekrany centralne i 2 monitory dla prowadzących
  • projektory laserowe w technologii 4K
  • nagłośnienie z mikrofonami
  • gniazda zasilające w podłogach
  • klimatyzacja
  • zintegrowany system kontroli sprzętu


Aula A0 udostępnia 160 siedzisk ze stałymi pulpitami. Znajduje się na poziomie -1 budynku. Na wyposażeniu znajdują się:

  • ekran i rzutnik multimedialny
  • nagłośnienie z mikrofonami
  • komputer
  • wizualizer
  • tablice ścienne
  • klimatyzacja
  • regulowane oświetlenie i możliwość zaciemnienia (rolety)


Na pierwszym pietrze ulokowano Aulę A1. W układzie teatralnym lub z wykorzystaniem ławek z krzesłami mieści 160 osób. Istnieje możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni na potrzeby klientów. Wyposażenie obejmuje:

  • ekran i rzutnik multimedialny
  • nagłośnienie z mikrofonami
  • komputer
  • wizualizer
  • tablice ścienne
  • klimatyzację
  • regulowane oświetlenie i możliwość zaciemnienia (rolety)


Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego ma w ofercie także sale umożliwiające organizację spotkań dla mniejszej liczby uczestników - od 30 do 80 osób. Poprzez udostępnianie przestrzeni, które pomieszczą do 80 osób, możliwa jest organizacja większych szkoleń, seminariów i kursów. Z kolei sale mieszczące do 30 osób są idealne do prowadzenia spotkań biznesowych i rekrutacyjnych, szkoleń indywidualnych czy telekonferencji. 

Liczba miejsc w ustawieniu

Teatr

Podkowa

Szkoła
Aula A Aula A
466 --- ---
Aula A0 Aula A0
160 --- ---
Aula A1 Aula A1
160 --- ---
Sale Szkoleniowe Sale Szkoleniowe
80 --- ---
Sale Warsztatowe Sale Warsztatowe
30 --- ---

Pokoje - Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego nie oferuje pokoi i miejsc noclegowych.

Komentarze
Z oferty tego obiektu szkoleniowego korzystaliśmy wielokrotnie podczas różnego rodzaju szkoleń i warsztatów. Dobra lokalizacja oraz otoczenie uniwersyteckie sprawiły, że całość przebiegła w świetnej, naukowej atmosferze. Polecamy wszystkim tym, którzy chcą zorganizować wydarzenie w duchu naukowo-biznesowym.

11/2017

Dodaj komentarz
Ocena*:
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego | Łódź
Typ obiektu: inny
Obiekt w liczbach
Największa sala konferencyjna
Największa sala
konferencyjna
466

Największa sala bankietowa
Największa sala
bankietowa
---

Maksymalna liczba uczestników
Maksymalna
liczba uczestników
466

Największa liczba miejsc noclegowych
Liczba
miejsc noclegowych
---

Całkowita powierzchnia konferencyjna w m2
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
---

Dodatkowe udogodnienia
  • High-speed Internet
  • Parking
  • Sala konferencyjna
  • Multimedia
  • Obiekt monitorowany
  • Klimatyzacja
  • Przyjazny dla osób niepełnosprawnych
Komentarze
Z oferty tego obiektu szkoleniowego korzystaliśmy wielokrotnie podczas różnego rodzaju szkoleń i warsztatów. Dobra lokalizacja oraz otoczenie uniwersyteckie sprawiły, że całość przebiegła w świetnej, naukowej atmosferze. Polecamy wszystkim tym, którzy chcą zorganizować wydarzenie w duchu naukowo-biznesowym.

11/2017

Dodaj komentarz
Ocena*:
Sprawdź dostępność
Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do obiektu. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe
DANE OSOBOWE:
Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:
liczba uczestnikow:
liczba pokoi:
INFORMACJE DODATKOWE:
Partnerzy

Formularz zapytania grupowego

Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do zaznaczonych obiektów konferencyjnych. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe

DANE OSOBOWE:

Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:

liczba uczestnikow:

liczba pokoi:

INFORMACJE DODATKOWE:

Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]