794 339 536
Porównaj obiekty

Brak obiektów w porównaniu

Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i dodaj obiekt do porównania.

Grupowe zapytanie

Brak obiektów do grupowego zapytania

Nowość! Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i wyślij jedno zapytanie do kilku obiektów.

 

Hotel Kossak | Kraków | Konferencje

Typ obiektu: hotel ****

Adres:
Plac Kossaka 1
31-106 Kraków
małopolskie

Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność Przejdź na stronę www
drukuj

Opis

HOTEL **** KOSSAK

Hotel Kossak położony jest w samym centrum Krakowa, niemal u podnóża Zamku Królewskiego na Wawelu.

Hotel ze względu na swoje położenie posiada niemal z każdego miejsca wyjątkowy widok na Wawel i Stare Miasto. Hotel Kossak to połączenie tradycji z nowoczesnością. Obiekt posiada 60 pokoi.

Sale konferencyjne - Hotel Kossak

Centrum konferencyjne Hotelu Kossak znajdujące się na 6 poziomie daje
możliwość korzystania z nowoczesnych sal konferencyjnych wraz z Foyer z
funkcją wypoczynkową i cateringową oraz wielofunkcyjnej Oranżerii z tarasem
widokowym. Nowoczesne rozwiązania pozwalają na realizację spotkań, szkoleń, konferencji, sympozjów, pokazów, prezentacji, bankietów, wesel, imprez okolicznościowych itp. na najwyższym poziomie.

Proponujemy kawę, przekąski, desery konferencyjne, bufety kanapkowe, lekkie lunche i wykwintne kolacje. Polecamy uwadze propozycje menu a także szereg rekomendowanych usług towarzyszących spotkaniom służbowym.

Charakterystyka sal:

. Sala ze ścianami przesuwnymi - możliwość podziału na 3 niezależne
sale A, B, C
. Wygłuszenie 38 Db
. Światło dzienne, możliwość zaciemnienia
. Widok z sal na Wzgórze Wawelskie, Bulwary Wiślane i Stare Miast
. Sale klimatyzowane - sterowane indywidualnie.

Wyposażenie sal:

. Ekran
. Elektroniczny system zaciemnienia
. Internet stacjonarny
. Internet Wi-Fi
. Mikrofon
. Nagłośnienie
. Nagłośnienie głośnikami sufitowymi
. Projektor multimedialny
. Rzutnik pisma
. Rzutnik slajdów
. System kina domowego
. Tablica flipchart
. Telewizor LCD
. Zestaw audio
Liczba miejsc w ustawieniu

Teatr

Podkowa

Szkoła
Hotel Kossak - Sala A układ kinowy - SaleBiznesowe Sala A
80 43 32
Hotel Kossak - Sala B wspólny stół - SaleBiznesowe Sala B
42 44 24
Hotel Kossak - Sala C podkowa - SaleBiznesowe Sala C
46 34 24
Hotel Kossak - Sala AB podkowa - SaleBiznesowe Sala A+B
120 64 64
Hotel Kossak - Sala BC - SaleBiznesowe Sala B+C
96 50 79
Hotel Kossak - Sala ABC szkolny - SaleBiznesowe Sala A+B+C
170 90 96
Oranżeria Oranżeria
84 25 20

Sale bankietowe - Hotel Kossak

Przyjęcia weselne, bankiety okolicznościowe i innego rodzaju imprezy
zorganizować można zarówno w Restauracji Percheron (na parterze hotelu z
bezpośrednim wejściem od strony ulicy Zwierzynieckiej) jak i na ostatnich
piętrach Hotelu Kossak, gdzie mieści się centrum konferencyjne (6 piętro)
przystosowane do organizacji przyjęć (również z tańcami) i Restauracja Cafe Oranżeria z
tarasem (7 piętro).

Sale bankietowe na 6 piętrze hotelu pomieszczą łącznie około 110 osób,
Restauracja Percheron do 106 osób w układzie zasiadanym. Restauracja Cafe Oranżeria jest
miejscem, gdzie zorganizować można mniejsze przyjęcie (do 80 osób w układzie
zasiadanym) z dostępem do tarasu widokowego, z którego podziwiać można
widokiem na Wawel i miasto.

Sale bankietowe można ze sobą łączyć za pomocą ścian przesuwnych. Wszystkie
pomieszczenia są klimatyzowane. Nowoczesne rozwiązania audiowizualne, system
kina domowego, szerokopasmowy przewodowy i Wi-Fi Internet pozwolą na
organizację muzyki, pokazów i projekcji na najwyższym poziomie.

W Restauracji Percheron degustować można wspaniałą kuchnię polską natomiast
Restauracja Cafe Oranżeria serwuje dania kuchni europejskiej.

Dla przyjęć weselnych i bankietów przygotowano specjalne propozycje menu,
alkoholi i win w limitach cenowych dostosowanych do różnych form i budżetu
klienta.
Liczba miejscw ustawieniu

Teatr

Podkowa

Bankiet
Restauracja Percheron
68 106 ---
brak zdjęcia Sala A+B+C
100 74 160
Oranżeria
80 30 80

Pokoje - Hotel Kossak

Pokoje STANDARD - 55 pokoi w tym pokoje z łóżkiem małżeńskim i pokoje z dwoma oddzielnymi łóżkami mogą być również wykorzystywane przez jedna osobę:
• Telewizor LCD 26",
• Radio,
• Telefon,
• Mini-bar,
• Sejf,
• Coffe-tea set,
• Kącik wypoczynkowy,
• Biurko,
• Szerokopasmowy Internet przewodowy Wi-Fi,
• Klimatyzację sterowaną indywidualnie.

Wydzielono pokoje dla osób palących. Istnieje wybór spośród pokoi z widokiem na Plac Kossaka, Wawel i Zakole Wisły oraz najbardziej wyciszonych pokoi od strony podwórza kamienicy.

Pokoje SUITE - 3 pokoje CLASSIC z możliwością połączenia z pokojem STANDARD i 2 pokoje BUSINESS z dodatkowym miejscem do pracy
• Radio,
• Telefon,
• Mini-bar,
• Sejf,
• Coffe-tea set,
• Kącik wypoczynkowy,
• Biurko,
• Szerokopasmowy Internet przewodowy Wi-Fi,
• Klimatyzację sterowaną indywidualnie.
• Telewizor LCD20',telefon i toaletka w sypialni.
• Telewizor LCD 37-42' w salonie.
• W pokojach BUSINESS na życzenie dostępny jest komputer, drukarka, kopiarka, fax, zestaw audio i telefon (w cenie pokoju).
Usługi dodatkowe
Posiadamy doświadczenie i umiejętności kompleksowej organizacji spotkań, zjazdów, konferencji i szkoleń wraz z bogatą ofertą towarzyszącą, rozpoczynając od organizacji transportu gości, przez udostępnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, po organizację zwiedzania, uroczystej kolacji, bankietu, wieczoru integracyjnego. To daje nam możliwość obsługiwania spotkań najwyższego szczebla.

Przerwa kawowa z szerokim wyborem refreszmentu znajdować się może zarówno w foyer sal konferencyjnych jak i w Oranżerii, gdzie przy kawie podziwiać można widoki na Stare Miasto. Standardowe poczęstunki kawowe oraz urozmaicone ciastami własnego wypieku i deserami są naszą specjalnością. Skład bufetów kanapkowych, zestawów lunchowych, zakąsek i dań gorących ustalamy szczegółowo z organizatorem spotkania. O catering konferencyjny dba hotelowa restauracja "Percheron". Wieczorny bankiet rozpocząć można aperitifem i spotkaniem z przewodnikiem, który zaprezentuje z tarasu najciekawsze miejsca Krakowa, otoczy je gawędą i przytoczy najzabawniejsze legendy krakowskie. W Oranżerii korzystać można z barku i cateringu w aranżacji klubowej lub bardziej oficjalnej.

Spośród szerokiego wachlarza programów artystycznych i rozrywkowych stanowiących oprawę wieczoru nasi specjaliści organizacji konferencji pomogą organizatorom wybrać te najbardziej odpowiednie, zapewniające atrakcyjność i oryginalność danemu spotkaniu. W ramach dodatkowej oferty dokonamy dla uczestników rezerwacji również w innych restauracjach, klubach, zakupimy bilety na koncerty. Na życzenie organizatorów zadbamy również o to, aby goście opuszczając hotel otrzymali upominki i pamiątki z Krakowa.
Komentarze
Zwróciliśmy uwagę na hotel Kossak ze względu na jego nowoczesne sale konferencyjne, z których wspaniały widok zachwycił naszych gości - Stere miasto, Wzgrze wawelskie czy bulwary wiślane. Sale konferencyjne są klimatyzowane co przy dużej ilości osob jest niezbędne, wyposażone w niezbędny sprzęt multimedialny. Obiekt zajmuje się również przygotowaniem fantastycnzego kateringu

01/2020

Kiedy mam spotkania biznesowe w tym mieście to zawsze ustawiam spotkania w hotelu Kossak. To moim zdaniem jeden z lepszych obiektów konferencyjnych w Krakowie. Jest doskonały widok z okien na Wawel i Stare Miasto, poza tym sale konferencyjne są doskonale przygotowane, wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny, mają świetne oświetlenie i nagłośnienie. Aż chce się pracować! :)) Polecam wszystkim ten obiekt konferencyjny.

12/2018

Miesiąc temu nasza firma organizowała dwudniowe szkolenie, a jednym z wymogów koniecznym do jego przeprowadzenia była możliwość podzielenia sali na dwa niezależne pomieszczenia. Oferta hotelu konferencyjnego Kossak w pełni wpisała się w nasze potrzeby, mimo narzekań pracowników na delikatne zaciemnienie jednego z pomieszczeń. Myślę, że wkrótce po raz kolejny skorzystamy z oferty tego obiektu.

11/2017

Dodaj komentarz
Ocena*:
Hotel Kossak | Kraków
Typ obiektu: hotel ****

Adres:
Plac Kossaka 1
31-106 Kraków
małopolskie

Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność Przejdź na stronę www
Obiekt w liczbach
Największa sala konferencyjna
Największa sala
konferencyjna
170

Największa sala bankietowa
Największa sala
bankietowa
160

Maksymalna liczba uczestników
Maksymalna
liczba uczestników
170

Największa liczba miejsc noclegowych
Liczba
miejsc noclegowych
120

Całkowita powierzchnia konferencyjna w m2
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
---

Dodatkowe udogodnienia
Lokalizacja
Odległosc od lotniska: 17 km  Odległosc od PKP: 2 km

Kliknij żeby wczytaj mapę google
Komentarze
Zwróciliśmy uwagę na hotel Kossak ze względu na jego nowoczesne sale konferencyjne, z których wspaniały widok zachwycił naszych gości - Stere miasto, Wzgrze wawelskie czy bulwary wiślane. Sale konferencyjne są klimatyzowane co przy dużej ilości osob jest niezbędne, wyposażone w niezbędny sprzęt multimedialny. Obiekt zajmuje się również przygotowaniem fantastycnzego kateringu

01/2020

Kiedy mam spotkania biznesowe w tym mieście to zawsze ustawiam spotkania w hotelu Kossak. To moim zdaniem jeden z lepszych obiektów konferencyjnych w Krakowie. Jest doskonały widok z okien na Wawel i Stare Miasto, poza tym sale konferencyjne są doskonale przygotowane, wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny, mają świetne oświetlenie i nagłośnienie. Aż chce się pracować! :)) Polecam wszystkim ten obiekt konferencyjny.

12/2018

Miesiąc temu nasza firma organizowała dwudniowe szkolenie, a jednym z wymogów koniecznym do jego przeprowadzenia była możliwość podzielenia sali na dwa niezależne pomieszczenia. Oferta hotelu konferencyjnego Kossak w pełni wpisała się w nasze potrzeby, mimo narzekań pracowników na delikatne zaciemnienie jednego z pomieszczeń. Myślę, że wkrótce po raz kolejny skorzystamy z oferty tego obiektu.

11/2017

Dodaj komentarz
Ocena*:
Sprawdź dostępność
Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do obiektu. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe
DANE OSOBOWE:
Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:
liczba uczestnikow:
liczba pokoi:
INFORMACJE DODATKOWE:
Partnerzy

Formularz zapytania grupowego

Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do zaznaczonych obiektów konferencyjnych. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe

DANE OSOBOWE:

Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:

liczba uczestnikow:

liczba pokoi:

INFORMACJE DODATKOWE:

Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]

Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij