Porównaj obiekty

Brak obiektów w porównaniu

Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i dodaj obiekt do porównania.

Grupowe zapytanie

Brak obiektów do grupowego zapytania

Nowość! Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i wyślij jedno zapytanie do kilku obiektów.

 

Stay inn Hostel | Gdańsk | Konferencje

Typ obiektu: hotel

Adres:
Piwna 28/31
80-831 Gdańsk
pomorskie

Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność Przejdź na stronę www
drukuj

Opis

Stay Inn to nowoczesny obiekt, który idealnie nadaje się do organizacji konferencji i spotkań biznesowych. Hostel znajduje się w samym sercu Starego Miasta i jest wymarzonym miejscem dla osób organizujących imprezy branżowe, ale także dla gości poszukujących komfortowego noclegu w korzystnej cenie.

Obiekt konferencyjny położony jest w okolicy muzeów, zabytków, pubów i restauracji, co dodatkowo wpływa na jego atrakcyjność.

Stay Inn to połączenie przyjaznej, hostelowej atmosfery z wysokimi standardami czterogwiazdkowych hoteli. Kompetentny i wykwalifikowany personel dodatkowo wpływa na pozytywny obraz obiektu, dbając o usatysfakcjonowanie wszystkich gości.

Sale konferencyjne - Stay inn Hostel

Będąc gościem hostelu Stay Inn warto skorzystać z oferty konferencyjnej.

Na terenie naszego obiektu znajduje się bowiem funkcjonalna i nowoczesna sala szkoleniowa, będąca idealnym miejscem spotkań biznesowych.

Sala wyposażona jest w niezbędny, wysokiej jakości sprzęt oraz daje możliwość dostępu do bezprzewodowego, darmowego Internetu.
Liczba miejsc w ustawieniu

Teatr

Podkowa

Szkoła

Pokoje - Stay inn Hostel

Do dyspozycji naszych gości oddajemy 11 pokoi typu Premium oraz 4 pokoje typu Doorm o podwyższonym standardzie. Łącznie na terenie obiektu znajduje się 50 miejsc noclegowych.

Pokoje są wyjątkowo nowoczesne i komfortowe. Dodatkowym atutem są także funkcjonalne łazienki.

W trosce o naszych gości zadbaliśmy także o umieszczenie w pokojach bezpiecznych i wygodnych łóżek ze świeżą, antyalergiczną pościelą oraz wysokiej jakości materacami kieszeniowymi.
Usługi dodatkowe
Dodatkowe usługi hostelu:

*bogaty i pożywny bufet śniadaniowy
*bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu
*możliwość zamówienia budzenia
*room service
*bezpłatna przechowalnia bagażu
*Morning Vibe - czyli śniadania na wynos
*możliwość skorzystania z sejfów
*bezpłatne drukowanie kart pokładowych/biletów
*duża ilość map i informatorów turystycznych
*bezpłatne kawa i herbata 24h
*ogólnodostępne darmowe: żelazko, suszarka do włosów, deska do prasowania
*możliwość nieograniczonego korzystania z Przestrzeni Wspólnej i jej potencjałów
*parking dla gości
*zorganizowanie transferu z i na lotnisko
*pakiety śniadaniowe na wynos
*poranny jogging
*poranny jogging, połączony z fotografią przestrzeni miejskiej
*bezpłatna anulacja rezerwacji do 3 dni przed planowanym przyjazdem
Komentarze

Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!

Dodaj komentarz
Ocena*:
Stay inn Hostel | Gdańsk
Typ obiektu: hotel
Obiekt w liczbach
Największa sala konferencyjna
Największa sala
konferencyjna
---

Największa sala bankietowa
Największa sala
bankietowa
---

Maksymalna liczba uczestników
Maksymalna
liczba uczestników
---

Największa liczba miejsc noclegowych
Liczba
miejsc noclegowych
50

Całkowita powierzchnia konferencyjna w m2
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
---

Dodatkowe udogodnienia
Komentarze

Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!

Dodaj komentarz
Ocena*:
Sprawdź dostępność
Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do obiektu. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe
DANE OSOBOWE:
Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:
liczba uczestnikow:
liczba pokoi:
INFORMACJE DODATKOWE:
Partnerzy

Formularz zapytania grupowego

Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do zaznaczonych obiektów konferencyjnych. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe

DANE OSOBOWE:

Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:

liczba uczestnikow:

liczba pokoi:

INFORMACJE DODATKOWE:

Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]