Forum Branży Eventowej 2019
23 stycznia 2019 w EXPO XXI w Warszawie odbędzie się Forum Branży Eventowej 2019. Nowa lokalizacja jest dużym wyzwaniem dla organizatorów. Obiekt przy ulicy Prądzyńskiego jest bardzo przestronny. FBE 2019 ma zgromadzić około 2000 osób, które zajmują się organizacją eventów.
To dobra okazja, by zobaczyć jak wygląda organizacja eventu "od kuchni" i jak ważnym punktem komunikacji przedsiębiorstwa z pracownikami i klientami jest event. Przyszłoroczne edycja będzie również okazją do ogłoszenia wyników konkursu Top Event.
Program:
Poranna kawa
Piotr Strzyżewski: Sprzedaż eventów przez emocje – czyli jak sprzedać o 30-50% więcej?
Marek Skała: Negocjacyjne tricki dla event menedżerów – obrony i ataki praktycznie
Agnieszka Ciesielska: 5 sekretów budowania wizerunku marki w branży eventowej
Akademia Rekomendacji Grzegorza Turniaka, Exprofesso: Praktyczny trening umiejętności networkingowych
Dorota Krasnodębska - Wnorowska: “Event to dopiero początek”, rzecz o projektowaniu elementów strategicznych i rozwojowych na imprezach
Krzysztof Dobrowolski z Magic of Y, Zuzanna Sprycha z Loco Loop: Influencerzy – jak skutecznie z ich pomocą promować eventy i budować wizerunek marki
rozmowy w Strefie Dostawców
Debata Ekspertów: Od lat pracuję w eventach. Jak udało mi się uniknąć wypalenie zawodowego? Jak odniosłam/odniosłem sukces?
Greg Albrecht: Zorganizuj siebie. Jak na nowo wzbudzić w sobie radość z pracy, lepiej zarządzać sobą i uniknąć wypalenia zawodowego
Ogłoszenie wyników konkursu Top Event