Premier Kraków Hotel | Kraków | Konferencje
Adres:
Opolska 14a
31-323 Kraków
małopolskie
Opis
Premier Kraków Hotel to 2 nowoczesne budynki o charakterze pobytowo – konferencyjnym. Naszym gościom oferujemy noclegi w 348 pokojach o różnym standardzie.
Nasz obiekt od kilku lat należy do międzynarodowej sieci Best Western co sprawia, że nasi klienci mogą być pewni standardu do którego przywykli w trakcie pobytu w innych hotelach tej samej sieci.
Oferujemy możliwość zorganizowania imprez takich jak konferencje, szkolenia, wesela, bankiety, komunie, studniówki oraz wszelkie inne imprezy okolicznościowe.
W Hotelu znajduje się 6 wielofunkcyjnych sal. Każda z nich ma pełen dostęp do światła dziennego oraz do Internetu.
NAJWIĘKSZE CENTRUM KONFERENCYJNE W KRAKOWIE!
Nowoczesny hotel, dogodnie położony w północnej części Krakowa, 4 km od centrum miasta, w pobliżu Portu Lotniczego Kraków-Balice, Aqua Parku i galerii handlowych. Usytuowany w pobliżu głównych dróg dojazdowych do Warszawy (E77), Katowic i Wrocławia (autostrada A4)
Hotel zapewnia:
• bardzo duże lobby (350 m2) idelane na pokazy, targi lub prezentację
• ogrodzony parking na 230 samochodów
• szatnię z obsługą
• darmowy dostęp do internetu Wi-Fi na terenie całego hotelu
• Business Centre
• doświadczoną i profesjonalną obsługę konferencji
• indywidualny graficzy plan ustawienia stołów i krzeseł (na życzenie)
• możliwość wyjścia na taras z ogródkiem hotelowym (w sezonie letnim)
• dogodny dojazd z każdego kierunku
Sale konferencyjne - Premier Kraków Hotel
Do dyspozycji naszych gości oddajemy zróżnicowane, wielofunkcyjne, przestronne, nowoczesne, klimatyzowane sale konferencyjne z dziennym oświetleniem, mogących pomieścić nawet do 330 osób.
Gwarantujemy profesjonalną i kompleksową pomoc przy organizacji wszelkich spotkań typu: szkolenia, konferencje, sympozja oraz spotkania biznesowe.
Odpowiadamy na wszelkie potrzeby naszych klientów, oferując wszystko to co najlepsze w Premier Kraków Hotel.
Nasza obsługa zadba o to, by wydarzenie organizowane w naszych salach konferencyjnych przebiegło idealnie - od początku do końca!
Sale bankietowe - Premier Kraków Hotel
Największym powodzeniem wśród organizatorów imprez cieszy się przeszklona sala Bursztynowa z wyjściem na czynny sezonowo ogródek z parasolami.
To świetne miejsce na firmowego grilla.
Skontaktuj się z nami i poznaj nasze możliwości organizacji imprez.
Największym powodzeniem wśród organizatorów imprez cieszy się Restauracja połączona ze wszystkimi salami konferencyjnymi. To ponad 1000 m2 powierzchni. Aranżacja ta pozwala na urządzenie bankietu dla 400 osób przy okrągłych stolikach wraz z parkietem do tańczenia.
W sezonie wiosenno-letnim czynny jest także ogródek z parasolkami. To świetne miejsce na firmowego grilla.
Liczba miejscw ustawieniu | ||||
![]() Teatr | ![]() Podkowa | ![]() Bankiet | ||
![]() | Bursztynowa | 400 | 90 | 360 |
Pokoje - Premier Kraków Hotel
Hotel oddaje do państwa dyspozycji 179 pokoi dwuosobowych, w tym:
• 117 pokoi z dwoma osobnymi łóżkami
• 54 pokoje z podwójnym łóżkiem i rokładaną sofą
• 1 przestronny apartament
• 7 pokoi dla osób niepełnosprawnych
• pokoje łączone (28 par)
Wszystkie pokoje przeznaczone sa wyłącznie dla osób niepalących.
Wszystkie nasze nowocześnie zaprojektowane pokoje zostały zaaranżowane w sposób zapewniający naszym Gościom warunki zarówno do wypoczynku jak i komfortowej pracy.
Standard pokoju obejmuje:
• Zestaw do parzenia kawy/herbaty
• Bezpłatny dostęp do Internetu (WLAN i LAN)
• Telewizor
• Telefon
• Telewizja satelitarna
• Klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji temperatury
• Zestawy do prasowania - dostępne na życzenie
• Elektroniczne karty klucze do pokoi
• Dźwiękoszczelne okna i drzwi
• Nowoczesny system przeciwpożarowy
• System bezpieczeństwa
• Suszarkę do włosów
• Łazienki wyposażone w kabinę prysznicową
Hotel dysponuje 169 jedno- i dwuosobowymi pokojami, w tym:
• 4 pokojami typu Suite
• 2 pokojami dla osób niepełnosprawnych
• pokojami łączonymi (7 par)
Większość pokoi przeznaczona jest wyłącznie dla osób niepalących.
Wszystkie nasze nowocześnie zaprojektowane pokoje zostały zaaranżowane w sposób zapewniający naszym Gościom warunki zarówno do wypoczynku jak i komfortowej pracy.
Nasi Goście znajdą tutaj połączenie nowoczesnego stylu, funkcjonalności i najwyższej jakości wyposażenia.
Wszystkie pokoje standardowe mają średnią powierzchnię 23 m2 (od 20m2 - 25m2).
Standard pokoju obejmuje:
• Zestaw do parzenia kawy/herbaty
• Bezpłatny dostęp do Internetu (WLAN i LAN)
• Gniazdko internetowe
• Sejf mieszczący standardowy laptop z możliwością
ładowania notebooka i telefonu komórkowego
• Telewizor LCD
• Telefon
• Telewizja satelitarna
• Klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji
temperatury
• Pościel antyalergiczna
• Zestawy do prasowania - dostępne na życzenie
• Elektroniczne karty klucze do pokoi
• Dźwiękoszczelne okna i drzwi
• Nowoczesny system przeciwpożarowy
• System bezpieczeństwa
Łazienki wyposażone w:
• wannę lub prysznic
• suszarkę do włosów
• lusterko do makijażu
Obustronnie przeszklone i dwupiętrowe lobby jest wymarzonym miejscem na prezentacje, pokazy lub wystawy. Na powierzchni 330 m2 pomieści ono stoiska wystawiennicze, a także kilka modeli samochodów.
Mieliśmy przyjemność gościć wielu wystawców przeróżnych branż, m.in. spożywczą, motoryzacyjną, przemysł ciężki, budowniczą, informatyczną.
Z naszych usług korzystają często dealerzy samochodowi, dla których nasze lobby spełnia najważniejsze warunki – wspaniale odbijające się słońce na wypolerowanych karoseriach, ale także efektownie oświetlenie wieczorne.
• Wielomodułowe, w pełni wyposażone centrum konferencyjne do 600 osób
• Restauracja Impresja serwująca specjały polskiej oraz, międzynarodowej kuchni
• Centrum rekreacji oferujące między innymi basen, saunę i solarium
• Klimatyczny Act Café & Bar
• 24 godzinny room service
• Kantor wymiany walut
• Usługi pralnicze
• Parking mieszczący ok 230 samochodów
• Sklep z pamiątkami

konferencyjna

bankietowa

liczba uczestników

miejsc noclegowych

konferencyjna w m2