Kolejna nowa marka w Polsce - mamy pierwsze wizualizacje voco Katowice

Kolejna nowa marka w Polsce - mamy pierwsze wizualizacje voco Katowice

Jakiś czas temu pisaliśmy Wam już o wejściu marki voco na polski rynek hotelarski (Nowość na polskim rynku hotelarskim - marka voco "wprowadzi się" do Hotelu Katowice). Pod nowym szyldem funkcjonować będzie Hotel Katowice wchodzący w skład grupy Polski Holding Hotelowy. 

Marka voco należy do sieci InterContinental Hotels Group (IHG). Marka łączy w sobie "wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu". Sama nazwa "voco" oznacza nic innego jak zapraszać/spotykać się. To połączenie nieformalnego charakteru i jakości międzynarodowego brandu w nowoczesnej odsłonie. Pokoje hoteli voco charakteryzują się żywymi barwami i współczesnym wystrojem. 

Konkurs na najlepszy projekt przystosowania Hotelu Katowice do standardów tej nowoczesnej i świeżej marki wygrała FBT - Pracownia Architektury i Urbanistyki. Jednym z głównych założeń architektów jest podkreślenie obecnej architektury i nawiązanie do lat, w których powstawał budynek. W budynku znajdują się liczne dzieła polskiego designu, co doskonale komponować się będzie ze stylem, który wyróżnia hotele marki voco. 

Co nas najbardziej zainteresowało to przestrzeń dla gości konferencyjnych, która ma zostać wygospodarowana w części podziemia. Sale konferencyjne utrzymane w kolorystyce powtarzającej się w całym hotelu zrobią na pewno wrażenie na uczestnikach spotkań biznesowych. W podziemiach powstanie również strefa fitness wraz z siłownią.

– voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Nie raz już podkreślałem, że mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek. Jesteśmy przekonani, że marka voco da nową jakość hotelowi Katowice, w którym – ze względu na doskonałą lokalizację – będą mogli zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turystyczni. Wierzę, że dzięki podjętym działaniom nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

INFORMACJA PRASOWA