Nowość na polskim rynku hotelarskim - marka voco "wprowadzi się" do Hotelu Katowice

Nowość na polskim rynku hotelarskim - marka voco "wprowadzi się" do Hotelu Katowice

Ostatnio często piszemy o nowych markach wchodzących na polski rynek hotelarskich. Zwykle informacje te dotyczącą nowych inwestycji. Tym razem jest inaczej. Nowe marki "wprowadzą się" do już ostniejących hoteli. Hotel Katowice zamieni się w hotel pod marką voco, a lubelski Hotel Huzar dzielnie będzie działał pod szyldem Holiday Inn Express. Brzmi ciekawie, prawda?

Ale od początku... jak w ogóle do tego doszło?

29 października w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego i sieć InterContinental (IHG) podpisały umowę franczyzową na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar.

voco to marka mało znana u nas. Hotel Katowice będzie bowiem pierwszym obiektem tej marki w Polsce. 

Z kolei markę Holiday Inn Express wszyscy już dobrze znają. Chętnie wybierają zarówno osoby podróżujące w celach turystycznych, jak i tych biznesowych. 

- Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Hotele będą musiały przejść gruntowany remont, który obejmie wszystkie wnętrza budynków. Muszą się one bowiem dopasować do standardów tych marek. Jesteśmy bardzo ciekawi, co z tego wyjdzie. 

INFORMACJA PRASOWA