III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach za nami

 III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach za nami
Tegoroczna edycja spotkania, która zakończyła się w miniony piątek, zgromadziła przeszło 180 uczestników. Wśród gości znaleźli się przedstawiciele uczelni, firm, agencji marketingowych i mediów. Kongres odbył się 21-22 listopada w Rzeszowie.

Pierwszy dzień Kongresu obfitował w wiele praktycznych dyskusji na temat tego, jak znaleźć przepis na wizerunkowy sukces. Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy, wspominał m.in. o braku zaufania między klientem a agencją. Ponadto zwrócił uwagę, że obecnie zbyt wiele czasu traci się na budowanie strategii, podczas gdy wystarczy coś intrygującego, aby przyciągnąć uwagę otoczenia.

Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion, wskazywał natomiast na potrzebę stałego kontaktu z wyborcami i mediami, nie tylko w trakcie kampanii wyborczej. Pierwszy dzień Kongresu zakończył się debatą na temat reklamy w przestrzeni miejskiej. Jej uczestnicy zgodnie stwierdzili, że nieprzemyślane plakaty i bilbordy nie tylko nie przynoszą efektu ale też szpecą miasto. Jednym z pomysłów jakie padły podczas tego panelu było opodatkowanie reklamy ulicznej i przekazanie pozyskanych środków na renowację starych kamienic.

Drugi dzień był dniem warsztatowym. Podczas jednego z nich Krzysztof Nepelski, Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, Grupa RMF , omówił na konkrestnych przykładach jak istotna w budowaniu świadomości i wizerunku miejsc jest muzyka.

Ponadto tego dnia Bohdan Pawłowicz, poprowadził dla grup zajęcia poświęcone komunikacji w kryzysie, uwrażliwił jaką rolę odgrywa w trudnej sytuacji komunikacja i jak negatywnie odbija się na wizerunku firmy grzech zaniechania.

Głównymi partnerami wydarzenia byli: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Patronem medialnym wydarzenia był serwis SaleBiznesowe.pl.

INFORMACJA PRASOWA