Porównaj obiekty

Brak obiektów w porównaniu

Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i dodaj obiekt do porównania.

Grupowe zapytanie

Brak obiektów do grupowego zapytania

Nowość! Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i wyślij jedno zapytanie do kilku obiektów.

 

Hilton Garden Inn Kraków | Kraków | Konferencje

Typ obiektu: hotel ****

Adres:
Marii Konopnickiej 33
30-302 Kraków
małopolskie

Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność Przejdź na stronę www
drukuj

Opis

Zobacz Hilton Garden Inn Kraków w serwisie salebiznesowe.pl

Hotel Hliton Garden Inn położony jest w Centrum Krakowa. Z jednej strony bliskość centrów biznesowych a z drugiej Starego Miasta, Zamku Królewskiego na Wawelu i żydowskiej dzielnicy Kazimierz sprawiają, że hotel ma idealne położenie zarówno dla podróżujących w celach biznesowych jak i turystycznych. Z okien pokoi hotelowych oraz centrum konferencyjnego roztacza się piękny widok na Zakole Wisły, Stare Miasto i Zamek Królewski na Wawelu. A nowo-wybudowana galeria handlowa Bonarka City Centre (270 sklepów oraz kompleks kinowy) znajduje się w odległości trzech przystanków od hotelu.

W hotelu znajdują się 154 pokoje (w tym 7 apartamentów). Goście mogą korzystać z usług restauracji hotelowej, a także baru z kominkiem. Do dyspozycji gości jest również centrum fitness oraz zestawy do ćwiczen indywidualnych Stay Fit Kit TM, jak również 24-godzinny sklepik Pavilion PantryTM, bezpłatne 24-godzinne centrum biznesowe oraz usługa pralnicza i samoobsługowa pralnia.

Komfortowe wyposażenie i wykwalifikowana załoga o każdej porze dba o idealne warunki gości do pracy i wypoczynku.

Sale konferencyjne - Hilton Garden Inn Kraków

Hotel dysponuje pełnym zapleczem, niezbędnym do organizacji szkoleń i konferencji:
- ok. 350 m2 całej powierzchni konferencyjno-bankietowej
- 220 m2 sali z możliwością podziału wedle potrzeb organizatorów na 4 mniejsze sale spotkań
- sala VIP Samum Boardroom o powierzchni 48 m2 – kameralna sala o podwyższonym standardzie, idealna do spotkań w mniejszym gronie
- Zefir Interview Room – sala dla 3 osób umożliwiająca komfortowe prowadzenie rozmów biznesowych i narad

Centrum konferencyjne jest w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny, darmowy bezprzewodowy Internet oraz klimatyzowane sale konferencyjne. Do dyspozycji Gości jest również całodobowe Centrum Biznesowe, wyposażone w sprzęt biurowy, z możliwością bezpłatnego drukowania, internet bezprzewodowy i przewodowy.
Liczba miejsc w ustawieniu

Teatr

Podkowa

Szkoła
brak zdjęcia Mistral
50 20 26
brak zdjęcia Terral
60 25 30
brak zdjęcia Passat
50 20 26
brak zdjęcia Notus
60 25 30
Passat + Notus Passat + Notus
110 50 80
Mistral + Terral Mistral + Terral
110 50 80
Mistral + Terral + Notus + Passat Mistral + Terral + Notus + Passat
220 --- 160
Boardroom Boardroom
--- 12 ---

Sale bankietowe - Hilton Garden Inn Kraków

Hotel posiada salę bankietową o powierzchni do 220 m2 wraz z przestronnym foyer z którego roztacza się piękny widok na Zamek Królewski na Wawelu. Sala pomieści do 160 osób podczas przyjęć okolicznościowych, bankietów i gal. Doskonała obsługa, smaczne jedzenie i niepowtarzalny klimat zapewniają niezapomniane wspomnienia i satysfakcję gości.
Liczba miejscw ustawieniu

Teatr

Podkowa

Bankiet
brak zdjęcia Mistral
50 30 30
brak zdjęcia Terral
50 30 33
brak zdjęcia Passat
50 36 30
brak zdjęcia Notus
50 36 33
brak zdjęcia Notus+ Passat
100 80 50
brak zdjęcia Terral+Mistral
100 80 50
brak zdjęcia Mistral+Passat+Terral+Notus
200 160 160
Mistral+Passat+Terral+Notus+Foyer
--- --- 160

Pokoje - Hilton Garden Inn Kraków

W hotelu znajdują się 154 nowocześnie wyposażone pokoje, wśród nich również pokoje dla niepalących i niepełnosprawnych. Wszystkie pokoje są wyposażone w następujące udogodnienia:
- Bezpłatny internet
- Bezpłatna możliwość zdalnego drukowania z pokoju
- Łóżko typu Garden Sleep System® z możliwością samoregulacji
- Krzesło ergonomiczne Mirra® zaprojektowane przez Hermana Millera
- 32 calowy telewizor LCD
- Telefon z automatyczną sekretarką
- Klimatyzacja
- Mini lodówka
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Suszarka do włosów, żelazko i deska do prasowania
Usługi dodatkowe
Dodatkowe usługi, z jakich mogą korzystać goście podczas pobytu w Hotelu Hilton Garden Inn:
- Bezpłatny internet w części ogólnodostępnej i pokojach hotelowych
- 24-godzinny Pavilion Pantry®
- Restauracja
- 300 m2 powierzchni konferencyjno-bankietowej
- 4 sale konferencyjne, 1 Board Room, 1 Interview Room i 135m2 powierzchni wystawowej
- Możliwość bezpłatnego korzystania z Business Centre i zdalnego drukowania z pokoju
- Room Service
- Bezpłatne Centrum Fitness
- Parking podziemny i zewnętrzny na 77 miejsc (do 31.08.2012 bezpłatnie)
- Usługa pralnicza jak również samoobsługowa pralnia dostępna na potrzeby indywidualnej obsługi gości
Komentarze
Hotel św.Norbert to obiekt z historią sięgającą połowy XII wieku, jednak po generalnym odrestaurowaniu zachwyca jak pewnie w dobie swojej śweitlności. Zachwyceni byliśmy pobytem oraz profesjonalną, życzliwą obsługą. Hotel oferuje jasne, komfortowe i przestrzenne pokoje hotelowe, gwarantując wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku. Jest komfortowo położony przy dobrym połączniu infrestruktury. Polecam.

01/2020

Hotel Hliton Garden Inn to lider w województwie małopolskim w organizacji imprez szkoleniowo - konferencyjych. Goście biorący udział w organizowanym bankiecie byli zachwyceni gościnnością, życzliwością persolenu oraz profesjonalną obsługą. Sala V I P to piękna, kameralna, nieduża ale przestronna sala, idealna do tego, aby zapewnić warunki do biznesowych spotkań. Hotel zapewnia wszelki niezbędny sprzęt multimedialny.

01/2020

Hotel Hliton Garden Inn położony jest w Centrum Krakowa i jest idealny jeśli chodzi o organizowanie konferencji czy szkolenia. hotel dysponuje pełnym zapleczem, niezbędnym do organizacji szkoleń i konferencji: - Centrum konferencyjne jest w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny, darmowy bezprzewodowy Internet oraz klimatyzowane sale konferencyjne. Do dyspozycji Gości jest również całodobowe Centrum Biznesowe, wyposażone w sprzęt biurowy, z możliwością bezpłatnego drukowania, internet bezprzewodowy i przewodowy.

01/2019

Miło współpracuje mi się z pracownikami tego obiektu konferencyjnego, Panie Mariusz, bardzo dziękuję, super, polecam się na przyszłość, zresztą na pewno tu jeszcze wrócę! Poza tym wiadomo, marka Hilton to marka sama w sobie, gwarantuje bardzo wysoką jakość usług konferencyjnych. Sala szkoleniowa Mistral była bardzo dobrze przygotowana, świetny sprzęt multimedialny, nagłośnienie i oświetlenie. Do tego super jedzenie i kawa.

12/2018

Dla naszego małego grona współpracowników z zagranicy poszukiwaliśmy kameralnej sali konferencyjnej. Wybraliśmy salę Samum Boardroom w Hotelu Garden Inn. Organizacja spotkania przebiegła bardzo sprawnie, a świetnie wyposażona sala każdemu pozwoliła czuć się komfortowo. Dzięki bardzo dobrej lokalizacji hotelu, nasi zagraniczni goście po spotkaniu mieli również okazję zobaczenia zabytków Starego Miasta oraz dzielnicy Kazimierz. Serdecznie polecamy! Już planujemy kolejne szkolenie w tym obiekcie.

11/2017

Dodaj komentarz
Ocena*:
Hilton Garden Inn Kraków | Kraków
Typ obiektu: hotel ****
Obiekt w liczbach
Największa sala konferencyjna
Największa sala
konferencyjna
220

Największa sala bankietowa
Największa sala
bankietowa
200

Maksymalna liczba uczestników
Maksymalna
liczba uczestników
220

Największa liczba miejsc noclegowych
Liczba
miejsc noclegowych
315

Całkowita powierzchnia konferencyjna w m2
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
350

Dodatkowe udogodnienia
Komentarze
Hotel św.Norbert to obiekt z historią sięgającą połowy XII wieku, jednak po generalnym odrestaurowaniu zachwyca jak pewnie w dobie swojej śweitlności. Zachwyceni byliśmy pobytem oraz profesjonalną, życzliwą obsługą. Hotel oferuje jasne, komfortowe i przestrzenne pokoje hotelowe, gwarantując wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku. Jest komfortowo położony przy dobrym połączniu infrestruktury. Polecam.

01/2020

Hotel Hliton Garden Inn to lider w województwie małopolskim w organizacji imprez szkoleniowo - konferencyjych. Goście biorący udział w organizowanym bankiecie byli zachwyceni gościnnością, życzliwością persolenu oraz profesjonalną obsługą. Sala V I P to piękna, kameralna, nieduża ale przestronna sala, idealna do tego, aby zapewnić warunki do biznesowych spotkań. Hotel zapewnia wszelki niezbędny sprzęt multimedialny.

01/2020

Hotel Hliton Garden Inn położony jest w Centrum Krakowa i jest idealny jeśli chodzi o organizowanie konferencji czy szkolenia. hotel dysponuje pełnym zapleczem, niezbędnym do organizacji szkoleń i konferencji: - Centrum konferencyjne jest w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny, darmowy bezprzewodowy Internet oraz klimatyzowane sale konferencyjne. Do dyspozycji Gości jest również całodobowe Centrum Biznesowe, wyposażone w sprzęt biurowy, z możliwością bezpłatnego drukowania, internet bezprzewodowy i przewodowy.

01/2019

Miło współpracuje mi się z pracownikami tego obiektu konferencyjnego, Panie Mariusz, bardzo dziękuję, super, polecam się na przyszłość, zresztą na pewno tu jeszcze wrócę! Poza tym wiadomo, marka Hilton to marka sama w sobie, gwarantuje bardzo wysoką jakość usług konferencyjnych. Sala szkoleniowa Mistral była bardzo dobrze przygotowana, świetny sprzęt multimedialny, nagłośnienie i oświetlenie. Do tego super jedzenie i kawa.

12/2018

Dla naszego małego grona współpracowników z zagranicy poszukiwaliśmy kameralnej sali konferencyjnej. Wybraliśmy salę Samum Boardroom w Hotelu Garden Inn. Organizacja spotkania przebiegła bardzo sprawnie, a świetnie wyposażona sala każdemu pozwoliła czuć się komfortowo. Dzięki bardzo dobrej lokalizacji hotelu, nasi zagraniczni goście po spotkaniu mieli również okazję zobaczenia zabytków Starego Miasta oraz dzielnicy Kazimierz. Serdecznie polecamy! Już planujemy kolejne szkolenie w tym obiekcie.

11/2017

Dodaj komentarz
Ocena*:
Sprawdź dostępność
Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do obiektu. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe
DANE OSOBOWE:
Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:
liczba uczestnikow:
liczba pokoi:
INFORMACJE DODATKOWE:
Partnerzy

Formularz zapytania grupowego

Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do zaznaczonych obiektów konferencyjnych. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe

DANE OSOBOWE:

Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:

liczba uczestnikow:

liczba pokoi:

INFORMACJE DODATKOWE:

Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]