XI targi Franczyza 2013 z Grupą Hotelową Orbis
XI targi Franczyza 2013 z Grupą Hotelową Orbis
Ponad 100 marek w tym wystawcy z kilkunastu branż, m.in. gastronomia, finanse i bankowość, odzież i obuwie, zdrowie i uroda oraz przedstawiciele sektora FMCG będzie prezentować stoiska na XI targach Franczyza 2013 w Warszawie. Jedynym wystawca z branży hotelowej będzie Grupa Hotelowa Orbis.

Prezentacja stoisk, spotkania z przyszłymi partnerami biznesowymi oraz specjalistyczne konferencje i wykłady startują 17 października i potrwają 3 dni. Jedynym przedstawicielem z branży hotelowej będzie Grupa Orbis, franczyzodawcą m.in. takich marek hotelowych jak Mercure, ibis Styles, Pullman oraz MGallery.

Już pierwszego dnia targów tj 17 października o godz. 11.15 odbędzie się konferencja pt. „Franczyza – biznes przyszłości”, głos zabierze Małgorzata Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Grupy Hotelowej Orbis. Uczestnicy konferencji mają m.in. dowiedzieć się czego należy dopilnować zanim przystąpi się do spisywania umowy i jak dobierać partnera dla swojego hotelu.

***

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje prawie 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

INFORMACJA PRASOWA