Wyniki prestiżowego konkursu Hotelarz Roku 2014 już w listopadzie

Wyniki prestiżowego konkursu Hotelarz Roku 2014 już w listopadzie

Już 18 listopada br. poznamy laureatów konkursu Hotelarz Roku 2014, organizowanego przez magazyn Hotelarz oraz firmę Horwath HTL. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się pierwszego dnia konferencji Hotel & Tourism Trends 2014 Poland & CEE w warszawskim hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

Istotą konkursu Hotelarz Roku jest wyłonienie osób najbardziej wyróżniających się na rynku hotelarskim. Ocenianie będą osiągnięcia, doświadczenie, wpływ na rozwój poszczególnych obiektów oraz umiejętności planowania długofalowego rozwoju. Na plebiscyt składają się m.in. kategorie takie jak najlepszy dyrektor generalny obiektu sieciowego i niesieciowego, najlepszy manager marketingu i sprzedaży czy też hotelarz roku do 35 roku życia. Wręczona zostanie również specjalna nagroda dla hotelarza 25-lecia.

- Jest wiele konkursów „na mury”, czyli na pomysł albo design hotelu, ale przecież najważniejsi w branży hotelarskiej są ludzie, którzy tworzą jej niepowtarzalny klimat i to oni dbają o gościa w hotelu. Stąd nasze nastawienie, by nagradzać właśnie ludzi, a konkretnie – najwybitniejszych przedstawicieli branży hotelarskiej i najbardziej zasłużonych dla rozwoju sektora hotelowego w Polsce – mówi Krzysztof Gonciarek, Członek Zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia.

Zwycięstwo w plebiscycie Hotelarz Roku 2014 to bardzo prestiżowe wyróżnienie. Wyboru laureatów dokona dwudziestoosobowe jury składające się z najważniejszych i najbardziej wpływowych osobowości branży hotelarskiej i turystycznej. Komisji przewodzić będzie Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

- Do jury zaprosiliśmy osoby znające od podszewki rynek hotelarski. Eksperci branżowi, zestandaryzowany i szczegółowy szablon zgłoszeniowy dla kandydatów, precyzyjnie zdefiniowane procedury wyboru – to wszystko spowoduje, że wyniki konkursu będą w pełni obiektywne i wiarygodne. Służy temu też szereg rozwiązań, takich jak to, że przedstawiciele sieci nie mogą głosować na własnych kandydatów – tłumaczy Janusz Mitulski z firmy doradczej Horwath HTL.

Na tym etapie przygotowań dla zwycięzców przewidziano statuetki oraz dyplomy, a także vouchery na pobyt w najbardziej luksusowych obiektach hotelowych. Jednak ilość nagród z pewnością ulegnie zmianie, gdyż ciągle prowadzone są rozmowy z kolejnymi sponsorami, chcącymi zaangażować się w to prestiżowe wydarzenie.

INFORMACJA PRASOWA