Wspaniały debiut, czyli pierwsza edycja NSC Hotels!

Wspaniały debiut, czyli pierwsza edycja NSC Hotels!

8 października miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. W Double Tree Hilton w Warszawie odbyła się bowiem pierwsza edycja NSC Hotels - Sprzedaż w branży hotelowej. Przed sektorem tym w ciągu ostatnich miesięcy pojawiło się wiele wyzwań i jeszcze więcej znaków zapytania. W końcu jednak przedstawiciele branży hotelarskiej, mogli podzielić się wypracowanymi metodami radzenia sobie z obecną sytuacją, co pozwala też inaczej patrzeć w przyszłość tego sektora gospodarki.

W wydarzeniu wzięło udział aż 200 hotelarzy, liderów branży i firm, które są nastawiona na wdrażanie kolejnych planów, mających pozwolić na sprawny i nade wszystko bezpieczny powrót na rynek

Przedsięwzięcie to rozpoczął Jacek Walkiewicz, wygłaszając porywający wykład, którego konkluzja brzmiała - współczesne czasy wymagają odwagi, nie stagnacji. Było to niezwykle motywujące przemówienie, dodające nadziei wielu gościom.


Podczas NSC Hotels można było wziąć udział w dwóch odrębnych panelach. Pierwszy z nich dotyczył sprzedaży. To właśnie tam wystąpił m.in. Wojciech Herra, udowadniając, że kluczem do przetrwania marek jest współpraca, nawet z konkurencją. Poza nim, głos zabrali również Miłosz Stanowski, Małgorzata Kalinowska-Klimek, Dagmara Pakulska, Marcin Fiuk oraz Grzegorz Radłowski. 

Wystąpienia te były niezwykle wartościowe i dopracowane w nawet najmniejszym detalu. Nie zabrakło m.in. informacji o skutecznych sposobach pozyskiwania klientów, takich jak szeroko pojęty Social Selling.

Tematyka, która pojawiła się na drugiej scenie, dotyczyła zarządzania. Karol Bartkowski przybliżył tajniki motywowania do aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych. Wystąpił tam również Bogdan Sosnowski, Marcin Fiuk, Marta Pakieła czy Elżbieta Nitsze.

NSC Hotels okazał się ogromnym sukcesem, dając wręcz nieskończoną ilość inspiracji i siły na wdrożenie konkretnych działań. Zwieńczeniem tych emocjonujących rozmów i wykładów, była równie doskonała debata NSC Best Practices, podczas której poszukiwano najlepszych, innowacyjnych rozwiązań w myśl przyszłości sprzedaży w branży hotelarskiej.

Trzymamy więc za to wszystko kciuki, jednocześnie gratulując organizatorom tak pięknego sukcesu!

Partnerami wydarzenia byli: Nexity, Mattik, Horeca Idea. Szczególne wyrazy uznania należą się również Partnerom Merytorycznym wydarzenia: Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManii.

PS: kolejna edycja NCS Hotels już 14 kwietnia w Warszawie!

Więcej informacji: https://nationalsales.pl/