Widzimy się już jutro w Centrum Praskie Koneser podczas Expo Marketing!

Widzimy się już jutro w Centrum Praskie Koneser podczas Expo Marketing!

5 czerwca, czyli już jutro, na terenie warszawskiego Centrum Praskie Koneser odbędzie się impreza konferencyjno-wystawiennicza poświęcona trendom w marketingu wystawienniczym i sprzedaży, zdobywaniu rynków zagranicznych oraz dofinansowaniom do działań eksportowych.

Podczas IV edycji Expo Marketing będzie można posłuchać wielu ciekawych prelegentów. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystać narzędzia marketingowe, jak planować udział w targach, a także jak wejść na wybrane rynki.

Będzie też okazja do skorzystania z indywidualnych porad organizatorów targów, dostawców usług marketingowych, firm oferujących profesjonalną zabudowę targową oraz ekspertów od dofinansowań.

By wziąć udział w Expo Marketing należy się zarejestrować do 4 czerwca, czyli do DZISIAJ, na stronie http://www.expomarketing.com.pl/.

Poniżej lista tematów wykładów i paneli dyskusyjnych:

  • „Jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Ciebie i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele?”, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • „W jaki sposób wykorzystać optymalnie e-marketing i media społecznościowe, by zwiększyć liczbę odwiedzających nas na targach klientów?” Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger
  • „Jak kampanie online przekuć w sukces działań offline", Mateusz Korobacz, New Business Manager, Agencja JU
  • „Jak zaaranżować stoisko targowe, by klienci chcieli je odwiedzić i dobrze się na nim czuli?” Jacek Kisiała, prezes Extend Vision
  • „Targowa – wirtualna i poszerzona rzeczywistość”, Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media
  • „Targi zmysłów, czyli digital signage i marketing sensoryczny w praktyce”, Patryk Wierniuk, head of business development, IMS
  • „Skuteczne targowe techniki obsługi klienta”, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • „Wykorzystaj zalety event marketingu, by spotkanie z klientami było wyjątkowym przeżyciem i budowało trwałe relacje” – panel dyskusyjny, moderator Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meeting Planner
  • „Hongkong – centrum wystawiennicze Azji”, Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office
  • „Imprezy targowe szansą na wejście na rynki Azji Środkowej i Syberii”, Piotr Guzowski, prezes Polsko-Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej
  • „Francuskie uniwersum targowe”, Andrzej Bereda, szef firmy Międzynarodowe Targi Francuskie
  • „Z jakich dofinansowań do działań eksportowych warto skorzystać?”, Jarosław Słomka, business development manager, Tribuo
  • „Jak dopasować narzędzia marketingu wystawienniczego do zmieniających się oczekiwań klientów, by odnieść sukces na targach?” – panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia

Serwis SaleBiznesowe.pl został Patronem Medialnym Expo Marketing.

Pozostali Patroni Medialni:

Rzeczpospolita, Fashionbusiness.pl, Ambiente, OOH Magazine, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Ambiente.info.pl, AlertWeb, Cena Biznesu, MeetingPlanner.pl, Stowarzyszenie Polskich Mediów, TTG Wiadomości Gospodarcze, MojeKonferencje.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, Confero.pl, PrzeglądHandlowy.pl, Tygrysy Biznesu, Event Katalog, Gifts Journal, Modna Bielizna, Stoisko.pl, MICE Poland.

Partnerem Głównym
zostało Centrum Praskie Koneser.

Partnerzy:
Hong Kong Trade Development Council (HKTDC), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Promosalnos, Międzynarodowe Targi Francuskie, Extend Vision, Interior Design Forum, VMS Media, Biuro Podróży Reklamy, Reach a Blogger, Agencja JU:.

Patroni Honorowi: Polska Izba Przemysłu Targowego, Warszawska Izba Gospodarcza, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Izba Bawełny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Sponsorzy Upominków: Cydr Lubelski, Browar Tenczynek, Moodo, Pilomax.

INFORMACJA PRASOWA