Vienna House po krakowsku
Vienna House po krakowsku
Regionalne przysmaki, zdrowa żywność, „obsługa bez barier” i WiFi w taksówce hotelowej. To tylko niektóre z nowości, jakie pojawiły się w krakowskich hotelach sieci Vienna House w tym roku. andel’s by Vienna House Cracow i Vienna House Easy Chopin Cracow zaskakują gości polską gościnnością i austriacką precyzją.

Vienna House, wcześniej VI Hotels & Resorts, zmienia się wraz z oczekiwaniami i potrzebami gości. „Kierujemy się zasadą bycia prawdziwym gospodarzem i pozostawienia pracownikom dużej swobody działania. Ta naturalność widoczna jest od pierwszego kontaktu z hotelami. Przejawia się również w aranżacji przestrzeni wspólnych, propozycjach kulinarnych czy sposobie serwowania dań.” – podkreśla Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny Vienna House Poland.

Zdrowo i lokalnie

Najważniejsze i największe zmiany nastąpiły i ciągle następują w obszarze oferty kulinarnej. Zgodnie z zasadą „przez żołądek do serca” hotele andel’s Cracow i Vienna House Easy Chopin Cracow postanowiły całkowicie przedefiniować swoje podejście do propozycji kulinarnych. W ślad za najnowszymi trendami postawiły na regionalne akcenty oraz zdrową, lokalną żywność. Podczas śniadania w hotelu Chopin można spróbować domowej lemoniady, konfitur czy muesli. Szefowa kuchni Małgorzata Strzelecka proponuje też pieczone na miejscu wędliny czy smalec, który smakuje wybornie z świeżym, regionalnym chlebem prądnickim. Z kolei w andel’sie pieczywo wypiekane jest na miejscu, podobnie jak słodkości. Nie brakuje świeżych, sezonowych warzyw i smakowych oliw oraz stacji z tzw. „brain food”. Hotele pomyślały o osobach na diecie bezglutenowej – mogą one zjeść np. bezglutenowe płatki z mlekiem roślinnym, suszonymi owocami i nasionami. Na uczestników konferencji czekają m.in. „witaminowe bomby”, czyli smoothie i koktajle, oraz świeża kawa z ekspresu. Wszystkie przekąski znajdują się na drewnianych, mobilnych regałach.

Sposób serwowania i wrażenia estetyczne to drugi ważny aspekt w zmianach oferty gastronomicznej obu hoteli. Soki, domowe konfitury czy desery jogurtowe podawane są w słoikach typu „weck”, mleka (w tym sojowe oraz bez laktozy) w emaliowanych kankach, a owoce leżą w drewnianych skrzynkach. W Vienna House Easy Chopin można poczęstować się świeżą rzeżuchą, która poza zdrowiem, dostarcza również wrażeń estetycznych.

Kolejny ważny aspekt zmian kulinarnych to regionalne akcenty. W andel’sie można zamówić tradycyjnego krakowskiego bajgla na słodko lub słono, spróbować regionalnych serów (oscypka, serów korycińskich), gęsiny czy jabłek z Łącka. Te regionalne produkty są podstawą wielu dań oferowanych przez restaurację delight. Z kolei w Chopinie można osłodzić sobie dzień miodem z lokalnej pasieki, a niebawem hotelowy lobby bar będzie oferował wybór lokalnych „napitków”, w tym śliwowicy i piwa (w andel’sie króluje już regionalne piwo z Browaru Cieszyńskiego).

Prawdziwa polska gościnność

Hotele Vienna House zaskakują gości nie tylko kulinarnie. Zmiany widać również w obsłudze oraz ofercie. Obiekty zwracają uwagę na detale. Kultura osobistego witania gości, porady turystyczne udzielane przez recepcjonistę na kanapie w lobby, maskotka na przywitanie dla maluchów to miłe akcenty, które pozostają w pamięci gości. Podobnie jak woda i drobny poczęstunek na recepcji czy odręcznie napisany list powitalny w pokoju. W andel’sie lobby zostało przearanżowane tak, aby sprzyjało spotkaniom. Kanapy ze stolikami, szachy, karty nie pozostawiają czasu na nudę. Niebawem będzie można też skorzystać z dostępu do codziennej prasy w wersji elektronicznej. Również w Chopinie lobby zyska nowe oblicze. Pojawi się tam też sklepik, w którym będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy oraz regionalne pamiątki. Hotelowy letni ogródek zamieni się w prawdziwą strefę relaksu z leżakami, parasolami i wakacyjnymi drinkami.

Andel’s i Vienna House Easy – różne hotele, ta sama radość podróżowania

Nowa, wspólna marka Vienna House jednoczy indywidualne hotele w miastach i resorty w kurortach, designerskie hotele andel's by Vienna House, tętniące życiem hotele biznesowe angelo by Vienna House oraz stawiające na naturalność Vienna House Easy. andel’s by Vienna House Cracow, który znajduje się w samym centrum miasta, to jeden z 4 obiektów tej marki w Europie. Tutaj ton zawsze nadają: design, styl i nowoczesność. W Polsce ta marka reprezentowana jest również przez drugi obiekt w Łodzi – znany ze swojego unikalnego wzornictwa oraz sztuki, która jest w nim wszechobecna. Linia Vienna House Easy to 14 obiektów, w tym krakowski Chopin, które są synonimem lokalnej gościnności, domowej atmosfery i nastawienia na codzienne przyjemności.

Vienna House w Polsce to również hotel angelo w Katowicach, który jest liderem wśród obiektów biznesowo-konferencyjnych w regionie, oraz Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje – ikona hotelarstwa i elegancki hotel turystyczny, zlokalizowany tuż przy plaży. To tutaj co roku spotykają się gwiazdy podczas letniego Festiwalu Gwiazd.

O Vienna House

Największa austriacka grupa hotelowa – od 2016 roku pod wspólną marką „Vienna House” – posiada i zarządza indywidualnymi hotelami miejskimi oraz resortami, designerskimi obiektami andel's by Vienna House, tętniącymi życiem hotelami koncepcyjnymi angelo by Vienna House, jak również stawiającymi na naturalność Vienna House Easy. Firma zatrudnia obecnie 2200 pracowników w dziesięciu krajach: od Francji po Rosję, od Polski po Austrię. Hotele znajdują się m.in. w Berlinie, Bratysławie, Bukareszcie, Coburgu, Karlsbadzie, Krakowie, Łodzi, Monachium, Neckarsulm, Trewirze, Paryżu i Pradze. W Polsce do sieci należy 5 obiektów: andel’s by Vienna House Lodz, andel’s by Vienna House Cracow, angelo by Vienna House Katowice, Vienna House Easy Chopin Cracow oraz Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje.

INFORMACJA PRASOWA