Urodziny czterdziestolatka. Marka Mercure świętuje jubileusz
Urodziny czterdziestolatka. Marka Mercure świętuje jubileusz
Ponad 700 hoteli z 51 krajów na świecie obchodzi 40 urodziny marki Mercure. Do 25 października goście mogą korzystać ze specjalnych atrakcji i razem z Mercure świętować jego jubileusz.

W 1973 r w branży hotelarskiej zaistniał pierwszy Mercure. Od początku marce przyświecały trzy idee autentyczność, zaangażowanie oraz promowanie lokalnej kultury. Główne założenia pozostały niezmienne a Mercure wciąż podwyższa poprzeczkę nieustannie badając potrzeby swoich klientów.

Dziś portfolio marki obejmuje ponad 700 hoteli na świecie i w niemal całej Europie. Tylko w Polsce Mercure posiada 18 hoteli i obiektów konferencyjnych najwyższej klasy. Są więc powody do dumy.

Jazz Band w Warszawie i Welcome Drink w Opolu

Z okazji 40. urodzin marki hotele Mercure zaplanowały 40 dni pełnych wyjątkowych i uroczystych imprez, a także wydarzeń inspirowanych lokalnymi tradycjami. Wszystko po, by w tym wyjątkowym dla Mercure czasie każdy gość mógł razem z nim świętować jego jubileusz. Cała rodzina hotelowa od Szwajcarii po Japonię i Katar planuje szczególnie wyróżnić swoich klientów. Mercure Warszawa Grand zaprasza na wieczór jazzowy z zespołem Jazz Band z kolei Mercure Zamość i Mercure Opole serwuje Welcome Drinka każdemu kto w tym roku kończy 40 lat.

Goście podróżujący po Polsce, mogą liczyć jak zawsze na wyjątkową obsługę w każdym z 18 hoteli Mercure w Polsce. Niemniej jednak z okazji urodzin marki przygotowaliśmy liczne promocje i oferty specjalne. Nasi goście mogą nabyć okolicznościowe wino przygotowane specjalnie z okazji urodzin Mercure. Do każdej filiżanki kawy dodajemy ręcznie robione praliny przygotowane w limitowanej edycji urodzinowej o smaku świeżego imbiru z pomarańczą. Śniadania Mercure to na co dzień bogactwo smaków, ale przez te 40 dni na gości będzie czekało specjalne urodzinowe śniadanie - jajecznica z wędzonym łososiem.- powiedziała Joanna Świerkosz Wicedyrektor Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu oraz Zarządzania Przychodami na Polskę i Kraje Nadbałtyckie, Orbis Grupa Hotelowa.

Najważniejsze wydarzenia w historii marki Mercure
1973 Otwarty zostaje pierwszy hotel Mercure
1975 Accor przejmuje hotele Mercure i umieszcza tę sieć w swoim portfolio
1983 Mercure zaczyna ekspansję w Europie, otwiera hotele w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii. Wprowadza kartę win Grands Vins Mercure
1989 W Brukseli zostaje otwarty 100. hotel Mercure, co stanowi potwierdzenie siły marki
1993 Sieć ma już ponad 200 hoteli w 15 krajach Europy
1993 Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Warszawa F. Chopin
1994 Ekspansja na inne rejony świata: otwarte zostają hotele na Bliskim Wschodzie, w południowo - wschodniej Azji i w Australii
2003 Mercure otwiera hotele w takich krajach jak Szwajcaria, Japonia, Katar. Sieć Mercure liczy ponad 700 hoteli w 47 krajach
2008 Mercure zmienia kierunek rozwoju i potwierdza pozycję wśród średniej klasy hoteli, wzmacniając swoją rangę jako jednego z największych graczy na rynku
2009 Mercure otwiera pierwszy hotel w Indiach, w Bangalore
2010 Sieć Mercure jest obecna w 50 krajach. Zostaje otwarty pierwszy hotel na Słowacji, w Bratysławie
2013 Sieć Mercure w Polsce liczy 18 obiektów


INFORMACJA PRASOWA