Tomasz Szyszka nowym dyrektorem sprzedaży Hotelu Bristol w Warszawie

Tomasz Szyszka nowym dyrektorem sprzedaży Hotelu Bristol w Warszawie

Od początku czerwca Hotel Bristol ma nowego dyrektora sprzedaży i jest nim Tomasz Szyszka, wcześniej commercial director Hiltona w Warszawie.

Pan Tomasz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Na liście doświadczeń ma już pracę w hotelu Sheraton Sopot Conference Center & Spa (jako dyrektor ds. sprzedaży i marketingu), w kompleksie DoubleTree by Hilton – Hampton by Hilton w Krakowie (jako dyrektor ds. rozwoju biznesu). 

Pracował również jako dyrektor sprzedaży na Polskę i Litwę sieci Louvre Hotels Group (w latach 2013-2016).

W warszawskim Hiltonie odpowiadał za obszary sprzedaży, marketingu oraz revenue.

Otrzymał też nominację do tytułu Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelach Sieciowych (w 2014 roku).

- Doświadczenie i wiedza Tomasza są dla nas niezwykle cenne. W tym roku nasz hotel obchodzi swoje 120-lecie, dodatkowo ruszamy z remontem naszego legendarnego lobby. Wierzymy, że będzie to przełomowy czas nie tylko dla nas, ale i dla Tomasza, na którego czekają nowe wyzwania – mówi Piotr Bubnowski, Hotel Manager Hotelu Bristol, Warsaw.

Tomasz Szyszka w warszawskim Hotelu Bristol będzie odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.

Panu Tomaszowi serdecznie gratulujemy i życzymy wielu sukcesów!

INFORMACJA PRASOWA