Teoria „Sześciu Przyjaciół” w hotelach sieci Mercure
Teoria „Sześciu Przyjaciół” w hotelach sieci Mercure

Najnowsze przedsięwzięcie marki Mercure pt. „Six Friends Theory” ma za zadanie sprawdzić, czy faktycznie, do poznania każdej osoby na świecie potrzebujemy wyłącznie łańcuszka sześciu osób. Już na początku stycznia 2015 rozpoczną się eliminacje do wyjątkowego konkursu, którego zwycięzca będzie mógł sprawdzić na własnej skórze teorię „Sześciu Przyjaciół”.

Teoria „Sześciu Przyjaciół” zakłada, że dzięki znajomościom z sześcioma osobami możemy dotrzeć do każdej osoby na świecie np. do znanego aktora, polityka czy mieszkańca rdzennego plemienia. Założenie jest takie, że po kolei poznajemy ludzi, którzy znają innych ludzi, a tamci znów zapoznają nas z jednym ze swoich znajomych. W ten sposób, poznając jedynie 6 osób dotrzemy do osoby, która nas interesuje.

Sieć hoteli Mercure pokusiła się o sprawdzenie tej teorii za pomocą oryginalnego konkursu. Osoby chętne do udziału w wydarzeniu mogą zgłaszać swoje kandydatury już od początku stycznia 2015. Uczestnicy mają za zadanie stworzyć filmik, który przedstawi ich pasje, zainteresowania, osobowość oraz dostarczy odpowiedzi na pytanie, dlaczego właśnie oni są najlepszymi przyjaciółmi na świecie.

Nagrane filmy pojawią się na oficjalnym funpage'u sieci Mercure na Facebooku, gdzie internauci będą mogli oddawać swoje głosy. Do kolejnego etapu przejdzie 50 filmów, które uzyskały najwięcej like'ów. Spośród wyróżnionych produkcji specjalne jury wybierze zwycięzcę, który wyruszy w 30-dniową podróż dookoła świata. Laureat zatrzyma się w sześciu hotelach Mercure na całym świecie, a w każdym z nich pozna jedną osobę, która zapozna go z kolejną. Cała podróż ma doprowadzić do spotkania zwycięzcy konkursu z australijskim Aborygenem z plemienia Bundjalung, co ma być ostatecznym potwierdzeniem prawdziwości teorii „Sześciu Przyjaciół”.

INFORMACJA PRASOWA