Teoria sześciu przyjaciół udowodniona

Teoria sześciu przyjaciół udowodniona

Jakiś czas temu pisaliśmy o oryginalnym konkursie zorganizowanym przez sieć hoteli Mercure, który miał na celu udowodnienie teorii sześciu przyjaciół. Teoria ta zakłada, że by poznać każdego człowieka na ziemi wystarczy jedynie łańcuszek sześciu nowych znajomości. W wyniku castingu na facebooku zwyciężczynią konkursu została Włoszka, Ludovica Loda, która w nagrodę wyruszyła w podróż, mającą na celu udowodnić postawioną tezę. Podróż, trwająca 46 dni, właśnie się zakończyła, a teoria sześciu przyjaciół została potwierdzona.

Zwyciężczyni konkursu została wybrana na drodze internetowego głosowania na fecebookowym profilu sieci Mercure. Internauci oddawali tam swoje głosy na osobę, która ich zdaniem najbardziej zasługuje na tą niezwykłą wycieczkę. I to właśnie, Ludovica Loda, 21-letnia Włoszka była najbardziej przekonywująca w swojej prezentacji, co potwierdziło również profesjonalne jury, nagradzając ją I nagrodą, którą była wycieczka do 6 wyjątkowych miejsc na świecie. Wyjątkowych, gdyż to właśnie w nich Ludovica miała się poznać z 6 osobami, które miały ją doprowadzić do celu podróży, czyli spotkania z australijskim Aborygenem Nigelem z plemienia Bundjalung.

Oczywiście na każdym etapie podróży towarzyszyła Ludovice sieć Mercure. To w jej obiektach dziewczyna zatrzymywała się w każdym nowym miejscu. Pierwszym celem podróży był Paryż, następnie Berlin, Londyn, Rio, Nelspruit w RPA oraz Bali. W każdym z tych miast Włoszka poznawała nową osobę, z którą spędzała dzień pełen wrażeń, poznając pasję nowego przyjaciela. Na koniec pobytu poznawane osoby wskazywały Ludovice dalszy cel podróży. W ten sposób została udowodniona teoria, że potrzeba nam jedynie 6 nowych znajomości, które umożliwią nam dotarcie do każdej osoby na świecie.

W trakcie całej wyprawy Ludovice towarzyszył filmowiec Jean-Francois Julian, który rejestrował kamerą poczynania dziewczyny. W ten sposób powstał internetowy serial, który można oglądać na fan page'u sieci Mercure www.fecebook.com/MercureHotels.polska.

Projekt „The Six Firend's Theory” sieci Mercure to oryginalny sposób na zmianę wizerunku marki. Tym przedsięwzięciem sieć udowodniła, że zależy jej na promowaniu lokalnych wartości i atrakcji, oferowanych przez poszczególne regiony, w których zlokalizowane są obiekty sieci. Mercure zależy na tym, aby idea glokalności, czyli łączenia tego co lokalne z tym, co globalne, na stałe wniknęła w wizerunek firmy. Ponadto, wykorzystanie w projekcie możliwości mediów społecznościowych udowadnia innowacyjność marki oraz jej otwartość na nowe technologie w komunikacji z klientem. Natomiast organizacja podróży do tak oddalonych od siebie miejsc na świecie przedstawia Mercure jako międzynarodową markę, której usługi wciąż regularnie są powiększane i dostosowywane do każdego z regionów, w którym sieć się pojawia.

INFORMACJA PRASOWA