Światowa ekspansja marki Sheraton

Światowa ekspansja marki Sheraton

Rynek obiektów konferencyjnych wciąż się rozwija. Goście biznesowi coraz częściej oczekują nie tylko komfortowych warunków, ale także nowoczesnego wyposażenia, profesjonalnej obsługi oraz ciekawej oferty usług dodatkowych. Rosnąca konkurencja powoduje, że właściciele hoteli szkoleniowych prześcigają się w walce o klienta starając się sprostać wysokim wymaganiom gości. Jedną z takich sieci jest Starwood Hotels & Resorts, do której należą hotele marki Sheraton. W samej Europie planowane jest bowiem otarcie 60 nowych obiektów.

Sheraton to znana na całym świecie sieć hoteli, która systematycznie rozwija się wyprzedzając globalne trendy. Dostrzegając silny rozwój branży hotelarskiej oraz rosnące oczekiwania gości właściciel sieci, firma Starwood Hotels & Resorts podjęła decyzję o dalszej ekspansji marki. W samej Europie planowane jest otwarcie aż 60 obiektów konferencyjnych pod szyldem Sheraton do końca 2020 roku. Z kolei w ciągu 12 najbliższych miesięcy otwartych zostanie 35 hoteli zbliżając tym samym markę do posiadania 500 obiektów w portfolio. Nowe obiekty powstaną m.in. w Rosji, Szwajcarii i Azerbejdżanie.

Sieć swą innowacyjność oraz umiejętność dostosowywania się do warunków panujących na rynku udowadnia także dzięki skutecznemu reagowaniu na potrzeby gości oraz komunikacji z nimi. W tym celu stworzony został specjalny system umożliwiający gościom ocenę pobytu oraz publikację opinii o hotelu. Dzięki uwzględnieniu niezwykle istotnego elementu jakim jest prawidłowa komunikacja z klientem Sheraton utrzymuje swą wysoką pozycję w branży i stale się rozwija.

INFORMACJA PRASOWA