Spoty dla czterech produktów turystyki biznesowej
Spoty dla czterech produktów turystyki biznesowej

Za nami już 6. kwartał realizacji projektu "Plan Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim". Nasze działania skupiły się na realizacji 4 spotów promujących te unikatowe produkty. Bursztyn, morze, zamki i Solidarność - to na podstawie tych czterech wyróżników została stworzona baza programów incentive oraz innych propozycji dla organizatorów konferencji i kongresów. Spoty dla  Amber&Relax, Sea&Emotions, Castle&Adventure oraz Solidarity&Freedom będą miały premierę już w listopadzie.



To były pracowite 3 miesiące - powstała koncepcja filmów, scenariusze, dokonana została fotograficzna dokumentacja miejsc, gdzie spoty były kręcone. Zaangażowano też reżysera i statystów. Zdjęcia były nagrywane w najpiękniejszych miejscach Trójmiasta i regionu.W ciągu kwartału powstały 4 różne filmy. Spot do Amber&Relax zabiera oglądających do Manufaktur Bursztynu S&A w Gdańsku i Gdyni, porywa też na spacer po ul. Mariackiej i plaży. W Sea&Emotions nie zabraknie zdjęć mariny w Gdańsku, Sopocie i Gdyni.Castle&Emotions przypomni okazałe zamki w Gniewie i Malborku. Solidarity&Freedom zaprasza nie tylko miłośników historii do zobaczenia słynnej stoczniowej bramy nr 2 i warsztatu polskiego noblisty - Lecha Wałęsy. A to i tak nie wszystkie miejsca uchwycone okiem kamery podczas prac nad filmami.


Kończy się już etap postprodukcji i montażu spotów. Dodawana jest muzyka, głos lektora i animacje. Efekty będą mogli Państwo zobaczyć już w listopadzie. Projekt na zlecenie Gdańsk Convention Bureau jest realizowany przez Inspiros Consulting Group.



O Gdansk Convention Bureau:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP).



INFORMACJA PRASOWA