Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA

Spotkanie oddziału Europy Centralnej  ICCA
W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.

Spotkanie, w którym udział wzięło ponad 40 uczestników związanych z branżą spotkań, odbyło się w dniach 23-25 sierpnia 2012r. w Dusseldorfie (Niemcy). Spotkanie otworzył Richard Redling (dotychczasowy przewodniczący ICCA CEC). Następnie przedstawiono 4 prezentacje:
- "Bogactwo Düsseldorfu" - wpływ silnej marki sportowej na rozwój regionu" (Marco Sautner);- "Aunt Therese's Revenge
- "How social media is leading marketing back to its core values" (Thomas Knüwe);
- "From Down-Aging to Connectivity: " (Andreas Haderlain);
- "Succes factor in global competition from the point of view of Henkel, a Düusseldorf family-owned enterprise" (prof. dr Hans-Willi Schroiff).

Zaraz po zakończeniu prezentacji odbyło się uroczyste nominowanie Anny Górskiej, Prezesa Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej na Przewodniczącą oddziału Europy Centralnej ICCA. Na wice-przewodniczącą wybrana została pani Jutta Weisbord z Frankfurt Convention Bureau.

Program ICCA CEC Summer Meeting, poza częścią oficjalną, przewidywał również m.in. zwiedzanie Starego Miasta w Dussedorfie oraz najbardziej popularnych atrakcji turystycznych miasta. Przyszłoroczne spotkanie ICCA Central European Chapter odbędzie się w Sankt Petersburgu (Rosja).

Stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) liczy 944 członków/firm, skupiających specjalistów z branży turystyki biznesowej z 87 krajów. Jest najbardziej znaną i prestiżową organizacją z dziedziny przemysłu spotkań na świecie. Gdańsk Convention Bureau (GCB), jest członkiem ICCA od 2007 r.