Sieć hoteli Best Western wyróżniona przez Business Travel News
Sieć hoteli Best Western wyróżniona przez Business Travel News

W tegorocznym rankingu magazynu Business Travel News hotele Best Western oraz Best Western Plus zwyciężyły aż w dwóch kategoriach obiektów o średnim i podwyższonym standardzie. Jest to szczególne wyróżnienie, gdyż wyboru dokonali sami czytelnicy.

Magazyn Business Travel News to prestiżowy miesięcznik, którego odbiorcami są przede wszystkim managerowie i właściciele firm, a także osoby zainteresowane branżą spotkań. Dlatego też pierwsze miejsce hoteli Best Western w rankingu gazety dowodzi, że są to obiekty najwyżej cenione przez klientów biznesowych i korporacyjnych.

Hotele sieci marki Best Western zostały wyróżnione pierwszym miejscem w kategorii hoteli o średnim standardzie. Ponadto zostały również nagrodzone najwyższą ilością głosów w takich podkategoriach, jak: jakość obsługi zespołu sprzedażowego, zaplecze konferencyjne, standaryzacja usług, uprzejmość personelu, przystosowanie pokoi do pracy czy programy zniżkowe. Z kolei hotel Best Western Plus, które zwyciężyły w rankingu na najlepszy hotel o podwyższonym standardzie, zostały również wyróżnione za jakość obsługi grup zorganizowanych, programy zniżkowe oraz architekturę obiektów.

- Jest to dla nas niezwykle cenna nagroda, gdyż stanowi odzwierciedlenie wypracowanych relacji pomiędzy naszym zespołem sprzedażowym a menadżerami odpowiedzialnymi za wyjazdy służbowe w wielu globalnych firmach. Mamy świadomość, jak wiele możliwości oferuje klientom korporacyjnym dzisiejsza branża hotelarska i tym większym dla nas zaszczytem jest wygrana z tak wieloma cenionymi hotelowymi markami - skomentowała Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western.

Warto również podkreślić, że w porównaniu z ubiegłoroczną edycją rankingu, w którym hotele Best Western i Best Western Plus zajęły 4 i 5 miejsce, sieć osiągnęła bardzo duży postęp. Najprawdopodobniej przyczyny należy upatrywać w ciągłym rozwoju firmy oraz wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań m .in. wdrożenie podziału obiektów hotelowych marki Best Western na trzy oddzielne kategorie: Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier, a także stworzenie korzystnego programu lojalnościowego.

- Best Western jest marką globalną, a więc na jej całościowy sukces składają się wyniki wypracowane na poszczególnych rynkach. Tak znaczące wyróżnienie Best Western w rankingu Business Travel News jest także w pewnym stopniu efektem silnej pozycji Best Western i Best Western Plus w Polsce. Jest to dla nas niezwykła motywacja do pozyskiwania dalszych partnerów i poszerzania grona naszych lojalnych klientów – stwierdził Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę.

INFORMACJA PRASOWA