Sekrety nowoczesnego e-mail marketingu
Sekrety nowoczesnego e-mail marketingu
Jak zaplanować, zaprojektować, zatytułować i napisać mailing, który zachęci do zakupu usług w twoim hotelu? Jak zmierzyć skuteczność działań e-mail marketingowych? Jak tworzyć skuteczne kampanie e-mail marketingowe w dobie rosnącej lawinowo popularności urządzeń mobilnych? Jakie jest miejsce e-mail marketingu na tle innych działań marketingowych on-line?

Tego wszystkiego można dowiedzieć się już 24 czerwca 2013 r. w Hotelu Lord w Warszawie podczas szkolenia przygotowanego przez biuro Programu Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie pod hasłem: „Nowoczesny e-mail marketing - skuteczne i mierzalne narzędzie w praktyce hotelarskiej”.

Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim pracownikom działów marketingu i sprzedaży w obiektach hotelarskich. Będzie mieć formę warsztatową. W programie m.in. najlepsze przykłady skutecznych kampanii e-mailingowych z branży turystycznej i nie tylko: analiza case studies, wyniki, rekomendacje. Szkolenie poprowadzi Rajmund Tochwin, właściciel i członek zarządu Tarsago Sp. z o.o. (dawniej Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o.), ekspert w dziedzinie e-mail marketingu i nowoczesnych narzędziach reklamy on-line.

Koszt szkolenia 450 zł netto (+23% VAT). Szczegóły organizacyjne i zasady nadsyłania zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej.

***
Informacja o Programie Złoty Standard
Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie to ogólnopolski program na rzecz poprawy jakości obsługi klienta w branży hotelarskiej. Swoją misję realizuje poprzez szczegółowe audyty obsługi gości w obiektach hotelarskich oraz doradztwo, szkolenia i promocję hoteli, pensjonatów i ośrodków noclegowych, które spełniają najwyższe standardy obsługi. Obiekty uhonorowane Certyfikatem i Godłem Złoty Standard realizują w praktyce postulat: Gość jest najważniejszy. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat.

INFORMACJA PRASOWA