Royal Tulip w Polsce - nowa marka wkracza na nasz rodzimy rynek

Royal Tulip w Polsce - nowa marka wkracza na nasz rodzimy rynek

Już niedługo nastąpi otwarcie Royal Tulip Sand w Kołobrzegu, co oznacza tym samym wejście nowej marki z portfolio Louvre Hotels Group na polski rynek. 

Royal Tulip to najwyżej pozycjonowana marka szwajcarskiej sieci. Znana jest z nowoczesnych obiektów w prestiżowych lokalizacjach. Wyróżnia ją styl inspirowany pięknem i bogactwem natury. Przywiązanie do natury widać nie tylko w identyfikacji wizualnej, ale również w podejściu do ekologii i społecznej odpowiedzialności biznesu. 

Celem Royal Tulip jest połączenie królewskiego luksusu z dbałością o środowisko. Jednym z działań, które podjęła marka, to współpraca z firmą Groupe GM, która to jest wiodącym producentem i dystrybutorem ekologicznych kosmetyków dla branży hotelarskiej. Owocem owej współpracy jest obecność luksusowych produktów z linii DAMANA® Solid Range w pokojach hoteli Royal Tulip.

W linii tej znajdziemy m.in. kosmetyki w kostkach myjących, co znacznie redukuje ślad wodny (tym sposobem zużywa się dziewięciokrotnie mniej wody niż przy produkcji kosmetyków w płynie). Dodatkowo kosmetyki te mają pH zbliżone do pH wody, więc są delikatne nawet dla największych wrażliwców. Są również wegańskie - nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego, na co coraz więcej gości hotelowych zwraca uwagę. A gdyby tego jeszcze było mało, to kosmetyki pakowane są w opakowania niezawierające plastiku i oznaczone certyfikatem FSC.

– Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Jak zawsze, jesteśmy bardzo ciekawi nowej marki na naszym rynku. Tym bardziej, że Louvre Hotels Group oferuje zawsze wysoką jakość i inspirujące przestrzenie. 

INFORMACJA PRASOWA