Rezerwacje na Facebooku przyszłością hoteli

Rezerwacje na Facebooku przyszłością hoteli
Aby ułatwić gościom współpracę z hotelem, wprowadzane są różne udogodnienia. Ostatnim pomysłem hoteli jest rozszerzenie kanałów komunikacji, poprzez udostępnienie rezerwacji noclegu na facebooku. Pionierem tego rozwiązania w Polsce jest m.in. czterogwiazdkowy Klimczok w Szczyrku.

Pomysł wydaje się trafiony, gdyż Hotel Klimczok Resort&SPA w Szczyrku już odnotował rezerwacje przez portal facebook. Inne hotele, które wprowadziły to rozwiązanie również zauważyły odzew ze strony gości.

UPPER Booking Engine firmy Profitroom, najpopularniejszy system rezerwacji w Polsce zintegrował się już z facebookiem. Można zatem znaleźć na postalu społecznościowym informacje przekazywane przez UPPER, jak dostępność pokoi, aktualne ceny oraz oferty specjalne. Hotel Klimczok na facebooku umieścił ponad 20 ofert specjalnych na weekendy, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, czy ferie zimowe.

Teraz bez opuszczania ulubionego portalu tysięcy użytkowników facebooka, mogą oni bezstresowo i w niezwykle łatwy sposób zarezerwować sobie pokój w wybranym hotelu. Dodatkowym atutem, również dla obiektu, który wybieramy, jest możliwość podzielenia się wrażeniami po pobycie bezpośrednio na facebooku. Bo nie ma lepszej reklamy dla hotelu od pozytywnej opinii zadowolonego klienta.

Rezerwacje online na Facebooku to projekt i wykonanie firmy Profitroom. Firma wdraża nowoczesne i zaawansowane rozwiązania technologiczne i marketingowe mające na celu ułatwienie funkcjonowania hotelarzy, jak rónież zwiększanie ich zysków. Jednym z nowszych pomysłów Profitroom, oprócz rezerwacji na facebooku jest kompleksowe doradztwo i realizacja działań opierających się o social media.