Radisson Blu Hotel Kraków z nagrodą jakości

Radisson Blu Hotel Kraków z nagrodą jakości

Radisson Blu Hotel Kraków to jeden z najpopularniejszych obiektów konferencyjnych w stolicy małopolski. Dzięki wysokim standardom, zaangażowaniu oraz zapewnianiu gościom najlepszej obsługi został wyróżniony Certyfikatem Jakość 2014 TripAdvisor.

Certyfikat Jakości TripAdvisor to coroczna nagroda przyznawana restauracjom i obiektom hotelowym zapewniającym wysoki standard i jakość usług. O uzyskaniu wyróżnienia decyduje wysoka ocena ogólna w serwisie, która wynosić musi co najmniej 4 na 5 punktów. Ważnym kryterium jest także ilość pozytywnych komentarzy na temat obiektu. w tym roku na wyróżnienie zasłużył Radisson Blu Hotel Kraków.

- Zadowolenie gości jest dla nas najważniejsze – dlatego wraz z moim zespołem gwarantujemy najwyższą jakość i satysfakcję z wyboru naszego hotelu. W przypadku jakichkolwiek uwag lub niedogodności pozostaję do dyspozycji gości hotelowych – zawsze mogą skontaktować się ze mną bezpośrednio, a ja dołożę wszelkich starań by ich pobyt pozostał niezapomniany - mówi Nino Rosenlund, General Manager Radisson Blu Hotel, Kraków.

Radisson Blu Hotel Kraków na prestiżową nagrodę zasłużył przede wszystkim dzięki licznym, pozytywnym komentarzom gości hotelowych w serwisie TripAdvisor, a także ogólnej, wysokiej ocenie. Krakowski obiekt konferencyjny już od pewnego czasu notuje najwyższe oceny i może poszczycić się wynikiem na poziomie 4,5 na 5. Dodatkowo w przeciągu ostatniego roku użytkownicy serwisu napisali o hoteli aż 709 pozytywnych komentarzy i recenzji. Swój sukces obiekt z pewnością zawdzięcza także wysokiemu zaangażowaniu pracowników.

INFORMACJA PRASOWA