Program konferencji w ramach Meetings Week Poland

Program konferencji w ramach Meetings Week Poland

Stowarzyszenie Branży Eventowej, już po raz drugi uczestniczy w organizacji Meetings Week Poland, będącego wspólnym projektem stowarzyszeń branży spotkań. W ramach wydarzenia SBE przygotowało konferencję "Event jako narzędzie biznesowe w promocji miast i regionów" oraz panel dyskusyjny z udziałem m.in. przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów. Tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Wydarzenie odbędzie się w ramach Meetings Week 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Harmonogram spotkania:

09:00-09:15 - Rejestracja i powitalna kawa

09:30-10:00 - Przywitanie – Anna Nowakowska (Członek Zarządu SBE) Prelekcja 1: Znaczenie eventu w promocji miast i regionów Prelegent: Olga Pietrzak (Agencja Power)

10:00-10:30 Prelekcja 2: Marketing miejsca czy promocja miejsca? Prelegent: Grzegorz Kiszluk (Redaktor Naczelny Magazynu BRIEF, organizator Welcome Festiwal)

10:30-11:00 Prelekcja 3: "Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study” Prelegent: Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant)

11:00-11:45 Prelekcja 4: Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki Prelegenci: Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX)

11:45-12:00 przerwa kawowa

12:00-13:00 Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu - Panel dyskusyjny Prowadząca: Katarzyna Gembalik-Kinas (zast. Red. Nacz. BRIEF for POLAND)

13:00-13:45 Prelekcja 5: Promocja regionu poprzez Event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki Prelegent: Kamil Sapeta (Manager ds. Rozwoju Grupy Anders)

13:45-14:30 Prelekcja 6: Industriada - festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu Prelegent: Adam Hajduga (Kierownik  Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury)

14:30 – 15:15 lunch

15:15 – 16:00 Prelekcja 7: Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu – Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie)

16:00 – 16:40 Prelekcja 8: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów” Prelegent: Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych)

16:40 podsumowanie i zakończenie

Koszt udziału: 290 zł.
Zniżki dla członków SBE, SOIT, MPI, SKKP: 145 zł.

INFORMACJA PRASOWA