„Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” – kolejny kurs AKADEMII SKKP ONLINE
Tydzień temu informowaliśmy Was, że na platformie edukacyjnej Akademii SKKP ONLINE (www.akademia.skkp.org.pl) pojawił się pierwszy kurs z cyklu "Zarządzanie w branży MICE", który prowadzi Anna Górska. Teraz oprócz pierwszego kursu, możecie wziąć udział również w drugim, prowadzonym z kolei przez Annę Jędrochę, Prezes Zarządu Symposium Cracoviense, Wiceprezes Zarządu SKKP.
Kurs ten nosi nazwę „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” i został podzielony na 3 moduły. Łącznie trwa 1,5 godziny i tak jak w przypadku pierwszego kursu kończy się testem kompetencyjnym. Warto wspomnieć, że po ukończeniu wszystkich 10 kursów cyklu "Zarządzanie w branży MICE" uczestnik otrzymuje certyfikat Event Managera Akademii SKKP.
Szkolenia skierowane są bezpłatnie do pracowników branży turystycznej, osób szukających zatrudnienia w sektorze turystycznym, studentów oraz absolwentów kierunków turystycznych. Odpłatnie z kolei dla kadry kierowniczej tj. managerów w hotelu, PCO, DMC, agencji eventowych i restauracji.
Cały cykl ma przynieść zarówno początkującym, jak i zaawansowanym nową wiedzę z branży MICE, z nowych realiów postcovidowych. Wiedza oparta jest o dwie części: teoretyczną i praktyczną. Ciekawe case studies i doświadczeni prowadzący.
Kurs "Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” prowadzony przez Annę Jędrochę podzielony jest na 3 moduły:
1) Rynek międzynarodowych kongresów i Ambasadorzy Kongresów
- Typy kongresów i ich właściciele (meeting owners)
- Cele kongresów, interesariusze rynku spotkań
- Organizacje zrzeszające organizatorów kongresów
- Narzędzia wyszukiwania kongresów
- Programy Ambasadorów Kongresów – cele i kierunki rozwoju programu,
- Dorobek polskiego Programu Ambasadorów Kongresów
- Obowiązki i korzyści Ambasadorów Kongresów Polskich
- Kto może zostać Ambasadorem Kongresów ?
2) Organizacja kongresu - PCO - strategiczny partner, zakres usług, różne modele finansowania
- Przygotowanie i realizacja,
- Komitet organizacyjny, komitet naukowy, komitet honorowy,
- Pre- post-congress tours, program towarzyszący
- Legacy impact
- Protokoły „health & safety”
- Attendee experience management
3) Modele współpracy z partnerami i dostawcami
- Kontraktowanie obiektu kongresowego – warunki współpracy, zakres usług oferowanych przez obiekt, zasady wprowadzania dostawców usług zewnętrznych
- Wybór dostawców usług, zawieranie umów
- Współpraca z mediami, sponsorami, patronami
- Finansowanie kongresu, przygotowanie i realizacja budżetu, rozliczenie kongresu
- Zarządzanie ryzykiem
INFORMACJA PRASOWA