„Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” – kolejny kurs AKADEMII SKKP ONLINE

„Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” – kolejny kurs AKADEMII SKKP ONLINE

Tydzień temu informowaliśmy Was, że na platformie edukacyjnej Akademii SKKP ONLINE (www.akademia.skkp.org.pl) pojawił się pierwszy kurs z cyklu "Zarządzanie w branży MICE", który prowadzi Anna Górska. Teraz oprócz pierwszego kursu, możecie wziąć udział również w drugim, prowadzonym z kolei przez Annę Jędrochę, Prezes Zarządu Symposium Cracoviense, Wiceprezes Zarządu SKKP. 

Kurs ten nosi nazwę „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” i został podzielony na 3 moduły. Łącznie trwa 1,5 godziny i tak jak w przypadku pierwszego kursu kończy się testem kompetencyjnym. Warto wspomnieć, że po ukończeniu wszystkich 10 kursów cyklu "Zarządzanie w branży MICE" uczestnik otrzymuje certyfikat Event Managera Akademii SKKP.

Szkolenia skierowane są bezpłatnie do pracowników branży turystycznej, osób szukających zatrudnienia w sektorze turystycznym, studentów oraz absolwentów kierunków turystycznych. Odpłatnie z kolei dla kadry kierowniczej tj. managerów w hotelu, PCO, DMC, agencji eventowych i restauracji. 

Cały cykl ma przynieść zarówno początkującym, jak i zaawansowanym nową wiedzę z branży MICE, z nowych realiów postcovidowych. Wiedza oparta jest o dwie części: teoretyczną i praktyczną. Ciekawe case studies i doświadczeni prowadzący.

Kurs "Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” prowadzony przez Annę Jędrochę podzielony jest na 3 moduły:

1) Rynek międzynarodowych kongresów i Ambasadorzy Kongresów 

  • Typy kongresów i ich właściciele (meeting owners)
  • Cele kongresów, interesariusze rynku spotkań
  • Organizacje zrzeszające organizatorów kongresów 
  • Narzędzia wyszukiwania kongresów 
  • Programy Ambasadorów Kongresów  – cele i kierunki rozwoju programu, 
  • Dorobek polskiego Programu Ambasadorów Kongresów
  • Obowiązki i korzyści Ambasadorów Kongresów Polskich
  • Kto może zostać Ambasadorem Kongresów ?


2) Organizacja kongresu - PCO - strategiczny partner, zakres usług, różne modele finansowania 

  • Przygotowanie i realizacja,
  • Komitet organizacyjny, komitet naukowy, komitet honorowy,
  • Pre- post-congress tours, program towarzyszący
  • Legacy impact
  • Protokoły „health & safety”
  • Attendee experience management


3) Modele współpracy z  partnerami  i dostawcami 

  • Kontraktowanie obiektu kongresowego – warunki współpracy, zakres usług oferowanych przez obiekt, zasady wprowadzania dostawców usług zewnętrznych
  • Wybór dostawców usług, zawieranie umów
  • Współpraca z mediami, sponsorami, patronami
  • Finansowanie kongresu, przygotowanie i realizacja budżetu, rozliczenie kongresu
  • Zarządzanie ryzykiem


INFORMACJA PRASOWA