Podsumowanie wydarzenia Connections Meetings

Podsumowanie wydarzenia Connections Meetings

W dniach 9-12 grudnia br. w Portugalii odbył się innowacyjny event Connections Meetings. W wydarzeniu wzięło udział 60 osób, które dzięki wykorzystaniu nowatorskiego modelu Meeting Design i Human to Human (H2H), mogli sami wybrać formę spotkania i prowadzenia rozmów z potencjalnym partnerem biznesowym. W tym wyjątkowym przedsięwzięciu uczestniczyły również 3 osoby z Polski.

Connections Meetings to niepowtarzalna okazja, by w przyjaznej, mniej formalnej atmosferze nawiązać trwałe relacje biznesowe. Tegoroczna edycja odbyła się w dwóch lokalizacjach. Event rozpoczął się w Lizbonie w nowoczesnym DoubleTree by Hilton Fontana Park, a zakończył w Quinta Do Lago (Conrad Algarve). Transport z Lizbony do Algarve odbył się pociągiem, a w trakcie podróży Mike van der Vijver poprowadził dla uczestników warsztaty szkoleniowe z Meeting Design. Goście otrzymali także spersonalizowany harmonogram wydarzenia, natomiast ich dane kontaktowe przechowywane były w elektronicznych identyfikatorach Meetabout.

Uczestnikami z naszego kraju, którzy mieli okazję przekonać się o efektywności tej innowacyjnej formy prowadzenia spotkań biznesowych, byli Anna Górska, Business Development Director w EXPO XXI Warszawa i Prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA, prof. nzw. dr hab. inż. Dorota Chwieduk V-ce Dyrektor Instytutu Techniki Cieplnej Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa z Politechniki Warszawskiej oraz Beata Kapcewicz, Partner w Momentum Trainers.

- Teraz już tylko w taki sposób chciałabym poznawać potencjalnych klientów, nie na targach, gdzie jesteśmy zabiegani, ale podczas eventów wyjątkowych, gdzie w kameralnej atmosferze mamy czas na szersze zrozumienie własnych potrzeb i znalezienie platformy do współpracy. Ja na pewno zapamiętam to spotkanie - komentuje Anna Górska.

To, co wyróżnia Connections Meetings od innych branżowych spotkań to przede wszystkim forma. Uczestnicy sami decydują o tym, w jakich warunkach chcą spotkać się z potencjalnym partnerem biznesowym. A możliwości są naprawdę nieograniczone. Może to być klasyczne spotkanie w sali konferencyjnej, twarzą w twarz, ale także podczas jazdy pociągiem, przejażdżki rowerami, wspólnego robienia biżuterii, zwykłego spaceru czy malowania graffiti. Wszystko, tak naprawdę zależy od kreatywności organizatorów. Spotkania tego typu trwają nie krócej niż 40 minut. Ich ideą jest możliwość bliższego poznania przyszłego współpracownika, tego, czym się zajmuje oraz poszukania biznesowych powiązań. Tego rodzaju spotkania mają także budzić w uczestnikach emocje i dać okazję do wspólnego tworzenia, dzięki czemu łatwiej jest się uczyć i zapamiętywać nowe informacje.

- Najbardziej w programie doceniam to, że uczestnicy mieli sesje networkingowe 1 na 1, które pozwoliły zbudować prawdziwe relacje i poznać dogłębnie wzajemne potrzeby. To co zapamiętam, to fakt, że każde takie spotkanie miało swoją aranżację, w ramach których uczestniczyło się we wspólnym doświadczeniu, które powodowało, że pojawiały się zupełnie inne przestrzenie do dyskusji i wymiany poglądów - stwierdza Beata Kapcewicz z Momentum Trainers.

Uczestnikami wydarzenia byli przedstawiciele branży spotkań, organizacji turystycznych, Convention Bureaux oraz hoteli, a także osoby, które na co dzień zajmują się realizacją spotkań biznesowych.

- Jest to kolejna generacja spotkań B2B w przemyśle spotkań. Cały program program polega na networkingu i edukacji. Zaprojektowane 1:1 doswiadczenia tworzą silne więzi emocjonalne między uczestnikami. Poprzez sesje edukacyjne, posiłki oraz doświadczenia indywidualne i grupowe każdy będzie mógł nawiązać kontakt z odpowiednimi potencjalnymi partnerami biznesowymi - komentuje David Benitez, organizator wydarzenia.

Twórcą Connections Meetings jest Mike van der Vijver, który może pochwalić się ponad 25-letnim doświadczeniem w branży spotkań. Jest on propagatorem Meeting Design oraz współautorem książki pt. “Into the heart of meetings”. Unikatowa forma wydarzenia pozwoliła uczestnikom na nawiązanie trwałych kontaktów biznesowych oraz uzyskać wartościową wiedzę, dotyczącą projektowania spotkań.

Kolejna edycja wydarzenia planowana jest na 29 maja - 1 czerwca 2016, a odbędzie się w Maladze w Hiszpanii.

Więcej informacji o evencie można uzyskać na stronie: www.weareconnections.com/meetings

INFORMACJA PRASOWA