Podsumowanie tegorocznej edycji Event Biznes!
Podsumowanie tegorocznej edycji Event Biznes!

W środę 13 listopada br. odbyła się szósta edycja jednego z najważniejszych wydarzeń w branży organizacji wydarzeń biznesowych, czyli Event Biznes. Podczas konferencji wystąpiło 20 zagranicznych gości z 14 krajów oraz 12 prelegentów z Polski. Goście otrzymali kompleksową wiedzę teoretyczną, liczne inspiracje pochodzące od największych światowych marek oraz cały szereg praktycznych rozwiązań kluczowych dla branży problemów.


Tej jesieni w Global Expo ustawiono aż 60 stanowisk targowych oraz przez blisko pięć godzin prowadzono prelekcje i warsztaty dla gości. Łącznie nad konferencją Event Biznes pełniło patronat aż 28 tytułów medialnych, w tym również SaleBizesowe.pl, więc zdecydowanie była to najgłośniejsze wydarzenie ostatnimi czasy. W Event Biznes wzięli udział managerowie marketingu i sprzedaży, dyrektorzy działów, specjaliści do spraw HR i PR, pracownicy związani bezpośrednio z branża eventową oraz autorytety w dziedzinach prawa, budowania relacji w firmie oraz nowych technologii.


Konferencja Event Biznes dostarczyła uczestnikom wiedzy na temat kluczowych tematów dla branży eventowej. Zaprezentowano praktyczne rozwiązania z zakresu organizacji spotkań, a także zaproponowano związane z tym najnowsze trendy światowe. Goście mogli poznać tajniki socjologii, marketingu oraz wdrażania nowych technologii. Nie brakowało również poruszenia kwestii zarządzania, promocji czy strategii budowania marki.


Całą tematykę prowadzonych prelekcji podzielono na cztery bloki:

  • doświadczenia marketingowe, a budowanie relacji z klientem;

  • wykorzystanie w branży eventowej nowych technologii;

  • zarządzenie relacjami;

  • społeczna odpowiedzialność biznesu.


W tym roku konferencję otworzyła prelekcja Drossosa Drossosa, dzięki której goście dowiedzieli się, w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L'oreal czy Shell. Całe wydarzenie zamknęło natomiast wystąpienie Jana Gemricha, który pracując w Google odpowiadał za organizację wydarzeń mających budżet sięgający miliarda dolarów. 


Podczas tegorocznej konferencji Event Biznes uczestnicy prelekcji i warsztatów mogli zdobyć najnowszą wiedzę teoretyczną i praktyczną, a także sposoby na to, aby od razu móc wdrożyć ją w życie. Dzięki tego typu rozwiązaniom, wydarzenie przyczyniło się do znaczącego rozwoju całej branży eventowej w Polsce. Serdecznie dziękujemy organizatorom i uczestnikom za zaangażowanie! Już nie możemy się doczekać kolejnej edycji!