Paulina Kołodziejczyk awansowała w strukturach sieci Leonardo Hotels w Polsce.

Paulina Kołodziejczyk awansowała w strukturach sieci Leonardo Hotels w Polsce.

Z początkiem kwietnia Paulina Kołodziejczyk objęła stanowisko Multi Property Managera sieci Leonardo Hotels w Polsce.  Do jej nowych obowiązków od teraz należy m.in. zarządzanie NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz Leonardo Boutique Krakow Old Town. Awans związany jest z planami ekspansji Fattal Hotels Group na polskim rynku. 

Paulina Kołodziejczyk współpracę z izraelską Fattal Hotels Group rozpoczęła w 2017 roku, obejmując stanowisko General Managera, pierwszego obiektu w Polsce – Leonardo Royal w Warszawie. Ten szybko stał się jednym z najchętniej odwiedzanych hoteli w stolicy. Odniesiony sukces przyspieszył decyzję sieci o otwarciu nowego brandu Leonardo pod nazwą – NYX Hotel Warsaw. To lifestylowa i bardzo nowoczesna formuła marki, która przełamuje konwenanse i wychodzi naprzeciw utartym schematom - wprowadzając na rynek nową jakość w sektorze guest service. 

Jako Dyrektor Generalna wybudowanego w styczniu 2020 roku NYX Hotel Warsaw, Paulina Kołodziejczyk dokonała niemal niemożliwego. Nie tylko otworzyła nową przestrzeń w czasie panującej pandemii, ale umiejętnie nią zarządzając wraz ze swoim zespołem sprawiła, że nowy hotel w Warszawie stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i wyrazistych miejsc w stolicy. Nie bez przyczyny przypadł do gustu turystom, trendsetterom i influenserom oraz kreatywnej branży MICE. 

W lutym 2022 roku portfolio sieci rozszerzyło się o nowy obiekt Leonardo Boutique Old Town w Krakowie.  Paulina Kołodziejczyk odpowiedzialna była za przejęcie i otwarcie hotelu. 

Paulina Kołodziejczyk to absolwentka ekonomii Uniwersytetu Jagiellońskiego i pasjonatka hotelarstwa. Ponad 16-letnie doświadczenie w branży zdobywała w międzynarodowych hotelach sieciowych na stanowiskach różnego szczebla.  Z izraelską Fattal Hotels Group związana jest od 5 lat. Wraz z awansem na stanowisko Multi Property Managera Paulina Kołodziejczyk będzie odpowiedzialna za rozwój sieci Leonardo w Polsce. Izraelski brand aktualnie w swoim portfolio posiada 221 obiektów w 19 krajach na świecie. 

INFORMACJA PRASOWA