Nowe informacje o targach Meetings Poland Expo 2010
Nowe informacje o targach Meetings Poland Expo 2010

Tegoroczne Targi Meetings Poland Expo 17-18 11.2010 spotkały się z dużym zainteresowaniem gości zagranicznych. Przyjeżdża doborowe grono wykładowców. O doświadczeniach stolicy kultury europejskiej opowie Jacquie Rogers - menedżerka Centrum Kongresowego z Liverpoolu, a o doświadczeniach Portugalii ze swojej prezydencji opowie Helena Weinstein, wiceprezes Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów. Sposoby skutecznego marketingu usług konferencyjnych przedstawi Paul Kennedy, były prezes światowych targów EIBTM, jeden z najbardziej znanych ekspertów branży w skali globalnej. Specjalne sesje adresowane są do menedżerów marketingu i szkoleń z korporacji i stowarzyszeń profesjonalnych. Ponadto przybywa grupa studyjna – agencje przemysłu spotkań z Niemiec, z którymi zaplanowano warsztaty. Zwiększyła się liczba partnerów z różnych środowisk generujące różne zlecenia konferencyjne. Dla środowiska managerów swoje wykłady przygotowały Centrum Edukacji i Biznesu. Trwa kampania na Goldenline i na bilboardach Clear Channel. Interesujące warsztaty organizowane przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz MPI Poland Club a także Meeting Planner. Aż dwukrotnie organizowane jest seminarium „Życie z adrenaliną”, podczas których spotkać można będzie m.in.. Romana Paszke (17.11) oraz Marka Kamińskiego i Mateusza Kusznierewicza (18.11). Targi Meetings Poland powinny zaowocować konkretnymi kontraktami i propozycjami konferencji i wydarzeń korporacyjnych.


Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz redakcja magazynu THINKTANK zapraszają na seminarium (17.11) pt. „Tajniki  skutecznej organizacji profesjonalnych wydarzeń.. wśród panelistów Anna Zimecka, dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, organizator najważniejszych konkursów i gal dla środowiska marketingu, reklamy i mediów (EFFIE, KTR i Media Trendy), Adam Samorek, kierownik działu edukacji i rozwoju Kompanii Piwowarskiej SA; Wojciech Latek, prezes agencji eventowej „Paprika”.


Z ostatniej chwili: Na rozpoczęciu powyższego seminarium odbędzie się spotkanie z Czesławem Bieleckim kandydatem na prezydenta Warszawy, który przedstawi głos „Wizja i marka Warszawy jako miasta spotkań biznesowych”. Stowarzyszenie przyjęło propozycję takiego spotkania, kontynuując tradycję spotkań przedwyborczych w latach poprzednich uznając, że przy zachowaniu swej neutralności politycznej, spełnia w ten sposób statutowe zadanie lobbingu na rzecz rozwijania funkcji konferencyjno-kongresowych Polski.


Dla Zleceniodawców Konferencji dostępne są liczne udogodnienia, w tym Klub Spotkań Biznesowych.


Więcej: www.meetingspoland.pl/expo


INFORMACJA PRASOWA