Nowa specjalistka ds. e-marketingu w Best Western

Nowa specjalistka ds. e-marketingu w Best Western

Sieć Best Western w Polsce intensywnie się rozwija. W związku z tym firma dokłada wszelkich starań, by zatrudniać najlepiej wykwalifikowanych specjalistów, którzy ten rozwój odpowiednio wesprą swoimi efektywnymi działaniami. I tak, z początkiem maja nowym pracownikiem sieci została Lilianna Dorotkiewicz, która może pochwalić ponad 25-letnim doświadczeniem oraz licznymi sukcesami w dziedzinie hotelarstwa.

Lilianna Dorotkiewicz rozpoczęła swoją karierę hotelarską w 1989 roku. W swoim bogatym CV posiada współpracę z tak znanymi markami jak Accorhotels czy Louvre Hotels Group. Jej specjalnością są działania mające na celu optymalizację rezerwacji oraz przychodów, a także szeroko rozumiana komunikacja internetowa. Ta ostatnia umiejętność mocno przyda się Liliannie Dorotkiewicz na nowym stanowisku specjalisty ds. e-marketingu w Best Western. Do jej obowiązków należeć będzie przede wszystkim zwiększenie dystrybucji i sprzedaży on-line, ulepszenie systemu rezerwacyjnego, zarządzanie przychodami obiektów hotelowych oraz promocja sieci w internecie.

- Współpraca z tak doświadczoną specjalistką to dla Best Western szansa, by zrobić kolejny krok naprzód. Jestem przekonany, że jej doskonała znajomość rynku turystycznego i rozwinięte umiejętności pozwolą nam na uzyskanie jeszcze szybszego tempa wzrostu w Polsce i zaowocują silnym wzmocnieniem naszego portfolio – stwierdził Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

INFORMACJA PRASOWA