MPI Poland Chapter zaprasza do Krakowa na szkolenie "Trudny klient" i Xmas Party

MPI Poland Chapter zaprasza do Krakowa na szkolenie "Trudny klient" i Xmas Party

10 grudnia w AC Hotel by Marriott Krakow odbędzie się praktyczne szkolenie „Trudny klient - jak sobie z nim radzić?”, które organizowane jest przez Stowarzyszenie MPI Poland Chapter. Tego samego dnia odbędzie się również integracyjno-networkingowe Xmax Party. 

To będzie już ostatni w tym roku warsztat z autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes. Poprowadzi go Piotr Wroński. Uczestnicy podczas warsztatu dowiedzą się m.in. na czym polega asertywna komunikacja podczas współpracy, jaką postawę przyjąć, aby zrealizować prywatne i zawodowe cele, a także jak obchodzić się z tzw. „trudnym klientem”.

- W tym roku łączymy przyjemne z pożytecznym - edukacja i integracja pójdą w parze, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dnia spędzonego w gronie branżowych znajomych - mówi Weronika Wirtel, wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland. 

Celem spotkania jest rozwój kompetencji organizatorów spotkań i osób, które w swojej codziennej pracy mają do czynienia z klientami (wewnętrznymi bądź zewnętrznymi). 

Będzie to też doskonała okazja do spotkania, bowiem event odbywa się stacjonarnie, w AC Hotel by Marriott Krakow.

Partnerami wydarzenia oprócz krakowskiego hotelu są także MEETING15, SALON  REKLAMY i Catalyst Poland. 

W ramach eventu przewidziano punkty, takie jak:

  • edukacyjny warsztat,
  • wspólny lunch,
  • wizja lokalna,
  • atrakcja integracyjna,
  • Xmas Party, czyli przedświąteczny branżowy networking.


Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

INFORMACJA PRASOWA