MPI Chapter Business Summit 2012-2013
MPI Chapter Business Summit 2012-2013
W dniach 27-29 września 2012 roku w Dallas odbyło się coroczne spotkanie zarządów oddziałów MPI z całego świata. Jego głównym celem było umożliwienie liderom oddziałów MPI nawiązania kontaktów, bliższej współpracy, podzielenia się własnymi dobrymi praktykami oraz wypracowania wspólnych strategii lepszego rozwoju globalnej organizacji.

W Business Summit udział wzięli także przedstawiciele zarządu polskiego klubu MPI. Pierwszego dnia odbyła się sesja przedkonferencyjna przeznaczona dla prezesów elektów oddziałów MPI. W piątek uczestnicy mogli uczyć się, jak osiągać efekty poprzez wywieranie wpływu, w jaki sposób skutecznie nawiązywać i utrzymywać kontakty biznesowe i prywatne oraz jak najefektywniej je wykorzystywać. Popołudniowe grupowe warsztaty poświęcone były m.in. skutecznemu planowaniu, działaniom Fundacji MPI, finansowaniu organizacji. W sobotę w krótkich 25 minutowych sesjach uczestnicy wymieniali się swoimi doświadczeniami oraz dzielili problemami, z jakimi spotykają się w swoich działaniach w oddziałach MPI. Celem warsztatów było znajdowanie wspólnych rozwiązań. Konferencję zamknęło podsumowaniePrezesa MPI Kevina Hintona oraz poruszające wystąpienie Thoma Singera o roli kontaktów międzyludzkich w drodze do zawodowego i osobistego sukcesu.

Pozostałe dwa dni poświęcone były oddziałom europejskim i kanadyjskim. Zarząd MPI przygotował dla oddziałów europejskich specjalny długofalowy program, który umożliwia rozwój oddziałów w ramach globalnej organizacji, przy użyciu wsparcia szkoleniowego, marketingowego i finansowego MPI. Plan wchodzi w życie w roku 2013.

Konferencja MPI w Dallas to wyśmienita platforma wymiany doświadczeń pomiędzy oddziałami MPI całego świata – podkreśla Wojciech Liszka Prezes MPI Poland Club. Dzięki temu możemy korzystać z wiedzy i doświadczeń tych, którzy robią to dużo lepiej od nas. Ale jest to także szansa dzielenia się doświadczeniami z innymi i nawiązywania kontaktów, które umożliwią nam organizowanie ciekawszych spotkań w Polsce i przyciągną tu ludzi a wraz z nimi nowe trendy, które już są obowiązujące na świecie, a u nas dopiero staną się obwiązujące za dwa, trzy lata. Tego typu spotkania dają nam szansę być o jeden krok przed innymi stowarzyszeniami branżowymi w Polsce, bo jako jedyni mamy dostęp do narzędzi organizacji globalnej i szybciej niż inni poznajemy zagrożenia, jakie stoją przed branża, ale też nowości i najnowocześniejsze rozwiązania”.

INFORMACJA PRASOWA