Meetings Week Poland odbędzie się we wrześniu w nietypowej formie

Meetings Week Poland odbędzie się we wrześniu w nietypowej formie

Meetings Week Poland to kolejne wydarzenie, które musiało zostać przełożone o kilka miesięcy. Początkowo 8. edycja tego wyjątkowego eventu miała odbyć się w kwietniu. Jednak z powodu epidemii koronawirusa organizatorzy byli zmuszeni ją odwołać. Teraz jednak wraca w nowej formie - hybrydowej formie. 

Na czym polega hybrydowy charakter Meetings Week Poland?

Uczestnicy konferencji będą mogli wybrać, czy chcą wziąć udział w spotkaniu online czy offline. Co ciekawe - MWP odbędzie się jednocześnie w 5 miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Lublinie. Osoby, które zdecydują się wziąć udział w wydarzeniu za pośrednictwem swojego komputera lub telefonu, będą mogły wysłuchać prelekcji i skorzystać z warsztatów i paneli dyskusyjnych we wszystkich tych miastach. Będą miały również dostęp do spotkań prowadzonych w wirtualnych pokojach. 

Zagadnienia podjęte podczas Meetings Week Poland będą odnosić się do nowej rzeczywistości, w której przemysł spotkań odbudowuje swoją pozycję. Wśród prelegentów są polscy i międzynarodowi eksperci oraz praktycy, a także samorządowcy, przedstawiciele rządu, organizacji branżowych i ambasadorowie kongresów. Poruszonę oni kwestie ważne i aktualne dla rynku spotkań. 

 – Pandemia COVID-19 doprowadziła branżę spotkań to totalnej zapaści, po stopniowym „odmrażaniu” naszej działalności próbujemy przystosować się do „nowej normalności”. Trendy, które kształtują branżę wydarzeń biznesowych od kilku lat, w tym cyfryzacja, zrównoważony rozwój i zwiększona potrzeba bezpieczeństwa, stały się obecnie niezmiernie ważne. Do naszych głównych zadań należy nawiązanie nowych relacji z interesariuszami przemysłu spotkań: dostawcami, partnerami i klientami, dbając przy tym o nasze środowisko i lokalną społeczność – mówi Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2020, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. 

Meetings Week Poland potrwa 2 dni, 16-17 września. Wydarzenie zostanie podzielone na kilka sesji, za program których odpowiadają poszczególne organizacje branżowe współtworzące MWP. Drugiego dnia sesje odbędą się tylko w Warszawie i oczywiście również online.

1 dzień:

  • Pierwsza sesja to nowa formuła konferencji Poland Meetings Destination (organizowanej przez The Warsaw Voice) – poświęcona wzywaniom i perspektywom.
  • Kolejna sesja, przygotowana przez Stowarzyszenie Konferencje & Kongresy w Polsce i Poland Convention Burau POT, nosi tytuł Zrównoważony rozwój podstawą odbudowy przemysłu spotkań.
  • Ostatnią tego dnia sesję pt. „Targi dają więcej – wracamy / Targi B2B – Back to Business - Bezpieczny powrót”, zrealizuje Polska Izba Przemysłu Targowego, która dołączyła do organizatorów MWP. 

2 dzień:

  • Pierwsza z nich współorganizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i SITE Poland poświęcona będzie perspektywom organizacji branżowych i wyzwaniom, jakie stoją przed sektorem wydarzeń i spotkań oraz działaniom nowo powołanej przez organizacje branżowe Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
  • Sesja prowadzona przez MPI Poland Chapter pt. Bezpieczeństwo i ochrona w branży spotkań będzie dotyczyła różnych wymiarów bezpieczeństwa. Temat bezpieczeństwa i ochrony w branży spotkań znajduje się wśród priorytetów edukacyjnych MPI Global, a dzisiaj w obliczu wyzwań związanych z pandemią COVID-19 ma szczególne znaczenie. 

Na koniec, niczym wisienka na torcie, odbędzie się Gala Kompasy Vistuli – wydarzenie organizowane przez Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Podczas gali uhonorowani zostaną absolwenci SGTIH – laureaci pierwszej edycji konkursu „Kompasy Vistuli”.

Organizatorami MWP są: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl i Warszawska Organizacja Turystyczna.

Partnerami MWP są obiekty: FHouse Warsaw, Centrum Kongresowe ICE Kraków, Międzynarodowe Centrum Kongresowe & Spodek PTWP Event Center w Katowicach, Grupa MTP Poznań Congress Center, Lubelskie Centrum Konferencyjne oraz Novotel Centrum Warszawa.

Na żywo wszystkie te lokalizacje połączy Brill AV Media.

SaleBiznesowe.pl PATRONEM MEDIALNYM MWP i w imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do udziału w tym nietypowym evencie.

Udział w wydarzeniu – zarówno na żywo, jak i online jest bezpłatny.

Szczegółowy program oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.meetingsweek.pl.

INFORMACJA PRASOWA