Meetings Week Poland: dzień drugi dla Stowarzyszenia Branży Eventowej

Meetings Week Poland: dzień drugi dla Stowarzyszenia Branży Eventowej
W dniach od 14 do 18 marca, na stadionie PGE Narodowy odbędzie się czwarta edycja Meetings Week Poland. Dzień drugi tegorocznej imprezy należeć będzie do Stowarzyszenia Branży Eventowej, której tematem przewodnim przygotowanego cyklu spotkań będzie: Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania.

Dzień ten skierowany jest do wszystkich tych, którzy związani są z przemysłem eventowym, jak i tych, którzy chcą być jego częścią. Do udziału w wydarzeniu zaproszono wyjątkowych gości, którzy swoim doświadczeniem podzielą się ze słuchaczami.

- Jan Mela w prelekcji na temat: Pasja i emocje w życiu i w biznesie,
- Tomasz Michniewicz: O prawdziwych emocjach. Jak zmienić zwykły event w przygodę, której się szybko nie zapomina,
- Łukasz Jakóbiak: Znajdź siłę,
- Emilian Kamiński: Etyka w branży eventowej

Swoją premierę będzie miał również Kodeks Dobrych Praktyk Branży Eventowej stworzony w celu zachowania jak najwyższych standardów związanych z meeting industry. Dla uczestników przygotowano również zabawę: Jak przetrwać w branży eventowej? – Interaktywna gra – Pracownia Gier Szkoleniowych. Oferuj klientom to, czego naprawdę potrzebują! To krótka i intensywna zabawa, w czasie której każdy z uczestników będzie mógł potrenować nieszablonowe myślenie i umiejętność poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w kontaktach z klientem.

Celem Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) jest zachęcenie do dyskusji na temat wyzwań jak i problemów jakie stoją przed środowiskiem eventowym. W tym celu zaproponowano taką formułę warsztatów, aby każdy mógł zabrać głos w poruszanych kwestiach. To również możliwość wzajemnego poznania się i nawiązania cennych kontaktów w branży.

INFORMACJA PRASOWA