Louvre Hotels Group zaprasza gości do wspólnej troski o zrównoważony rozwój

Louvre Hotels Group zaprasza gości do wspólnej troski o zrównoważony rozwój

Czym kierują się klienci podczas szukania odpowiedniego miejsca na organizację eventu biznesowego? Biorą pod uwagę m.in. jakość proponowanych usług, lokalizację oraz cenę. Ale to nie wszystko! Stale rośnie liczba osób, które przy podejmowaniu decyzji zwracają uwagę na proekologiczną postawę danego obiektu. Na tak nowoczesne rozwiązania można liczyć w Louvre Hotel Group.

Louvre Hotels Group zdecydowanie podąża za aktualnymi potrzebami klientów biznesowych. W związku z tym nie tylko implementuje dobre praktyki w obiektach, ale i pozwala gościom na aktywne włączanie się w działania na rzecz ochrony środowiska. Louvre Hotels Group zaprasza gości do wspólnych działań na rzecz redukcji odpadów oraz śladu węglowego i wodnego generowanych przez hotele. Sięga on także po nowoczesne rozwiązania z zakresu przyjaznej środowisku chemii gospodarczej. Za wszystkie te działania należą się ogromne gratulacje!


Mało tego, należy także zaznaczyć, że jeszcze w kwietniu Campanile rozpocznie w mediach społecznościowych pilotażową kampanię edukacyjną, w ramach której hotele zaproszą gości, by podczas pobytu aktywnie włączyli się w proekologiczną politykę marki. Systematycznie będą się tam pojawiały posty w formie infografik, które pozwolą na zmianę nawyków całego społeczeństwa - a wszystko to oczywiście z troski o nasze otoczenie. Gdy tylko obowiązujące obostrzenia pandemiczne zostaną zniesione, cała kampania będzie kontynuowana w przestrzeniach hotelowych. Jest to doskonałe rozwiązanie na miarę aktualnych potrzeb. 

Jak mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group: Celem jest włączenie naszych gości w troskę o zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Zachęcamy więc, by podczas pobytu nie zapominali o dobrych, proekologicznych praktykach, które wielu z nich z powodzeniem stosuje już w domu. Koncentrujemy się na wskazówkach związanych z redukcją śladu węglowego i wodnego. Zachęcamy na przykład do oszczędzania wody poprzez rezygnację z codziennego oddawania ręczników do prania czy do wspierania nas w segregowaniu odpadów poprzez korzystanie ze specjalnych koszy do segregacji udostępnionych gościom w wybranych hotelach.

Należy także zaznaczyć, że w polskich hotelach marek Campanile, Première Classe i Golden Tulip, w tym krakowskim hotelu Metropolo by Golden Tulip, używane są wysokiej jakości produkty Diversey, które nie tylko w odpowiedni sposób wpływają na bezpieczeństwo gości, ale także na zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. 

Wybrane środki czyszczące posiadają unijny certyfikat Ecolabel, a wszystkie dostarczane są do hoteli w skoncentrowanej postaci, co pozwala ograniczyć odpady oraz lepiej zarządzać zużyciem wody i samych detergentów. Dzięki temu możemy utrzymywać najwyższe standardy higieniczne w przestrzeniach hotelowych, nie zaniedbując przy tym troski o środowisko – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.