Louvre Hotels Group: nowa marka Tulip Residences wkracza na rynek aparthoteli
Pandemia zmieniła oczekiwania gości w stosunku do pobytów w hotelach i innych obiektach noclegowych. Wzrosło zainteresowanie pobytami długoterminowymi, stąd pomysł sieci Louvre Hotels Group na inwestowanie w nową markę hotelową Tulip Residences.
Jak możemy przeczytać w komunikacie prasowym: "Tulip Residences to stworzona przez Louvre Hotels Group nowa koncepcja hotelu apartamentowego dla pobytów długoterminowych. Po mistrzowsku zaprojektowane strefy wspólnoty mieszkalnej i coworkingu pozwalają gościom cieszyć się nowoczesną i przyjazną przystanią w sercu miasta."
W marcu tego roku otwarty został pierwszy aparthotel pod nową marką Tulip Residences (we francuskiej miejscowości Joinville le Pont), a w ciągu kilku najbliższych tygodni otwarty ma zostać obiekt także u nas - w centrum Warszawy.
Czym wyróżniają się obiekty pod tym nowym szyldem? Harmonijnym połączeniem wypoczynku i pracy. Znajdziemy tu bowiem strefę wypoczynku, coworkingu i wspólnotę mieszkalną.
Każdy z aparthoteli oferować ma:
- pokoje typu studio lub apartamenty dwupokojowe z funkcjonalnym aneksem kuchennym, luksusową częścią sypialnianą i szybkim łączem internetowym;
- przestrzeń coworkingową zaprojektowaną tak, by pobudzać kreatywne myślenie;
- strefę wypoczynku z salą do jogi, salą fitness i urządzeniem infraterapeutyczne Vital Dome©, które wzmacnia odporność na stres, eliminuje toksyny z organizmu oraz wprowadza w stan odprężenia;
- Tulip Cafe z lekkimi posiłkami i przekąskami bazującymi na miejscowych i organicznych produktach.
Wnętrza wszystkich tych obiektów zostaną zaprojektowane we współpracy z pracownią architektoniczną Tremend Design oraz projektantką Magdaleną Federowicz-Boule. Każdy z obiektów powstać ma w centrum miasta lub w bliskiej okolicy najważniejszych węzłów komunikacyjnych.
Plany Louvre Hotels Group na tę markę są bardzo ambitne i bardzo dobrze! W ciągu następnych 5 lat ma powstać około 30 obiektów Tulip Residences w całej Europie oraz około 25 w... Chinach. Tak, tak, wcale nie pomyliliśmy klawiszy na klawiaturze! W CHINACH! Wszystko za sprawą jednego z głównych akcjonariuszy LHG - holdingu Jin Jang, który nastawiony jest na inwestycje w hotele apartamentowe. Pilotażowe otwarcie zaplanowano już na koniec 2021 roku z intencją, by do końca 2022 roku pozyskać 25 lokalizacji w największych chińskich metropoliach.
Jesteśmy bardzo ciekawi, jak obiekty tej marki sprawdzą się zarówno na europejskim rynku hotelowym, jak i tym azjatyckim. A tymczasem czekamy z niecierpliwością na więcej informacji o warszawskim hotelu i na jego oficjalne otwarcie!
INFORMACJA PRASOWA