Kryzys wizerunkowy tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2018
Kryzys wizerunkowy tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2018

W dniach 19-20 kwietnia po raz kolejny odbędzie się spotkanie profesjonalistów z branży public relations. Do Rzeszowa na to wydarzenie co roku przyjeżdża wielu specjalistów, aby podczas spotkań i prelekcji podzielić się swoją wiedzą oraz doświadczeniem związanym z budowaniem wizerunku. W tym roku  tematem głównym będzie naprawianie kryzysów wizerunkowych. 

Podczas ostatniego Kongresu Profesjonalistów Public Relations przeprowadzono badanie, które wskazało, że zarządzanie sytuacjami kryzysowymi jest jednym z ważniejszych tematów w sferze PR. Biorąc pod uwagę tę opinie organizatorzy uznali, że temat ten będzie przyświecał również tegorocznej edycji spotkania.

Potrzebę tę odzwierciedlają również głośne sytuacje kryzysowe, które naraziły na straty niektóre firmy. Należy wspomnieć tutaj na pewno o agencji Maspex, która zorganizowała reklamę napoju Tiger. Jej kontrowersja obraziła wielu odbiorców, co naraziło na straty nie tylko agnację reklamową, ale również producentów napoju energetycznego.

Kryzys przeżyła również spółka PGE, która do swojej reklamy wykorzystała obraz powstańca warszawskiego. Opinia publiczna uznała jako posunięcie nietaktowne wykorzystanie patriotyzmu w reklamie.

Istnieje wiele sposobów na uniknięcie sytuacji kryzysowych, jednak niektóre z nich czasem trudno przewidzieć. Mając odpowiednią wiedzę, można uniknąć kryzysu lub wówczas, gdy się pojawi – można niwelować jego negatywne skutki. Zdanie to przyświeca dr. hab. Dariuszowi Tworzydło, organizatorowi Kongresu. 

Kongres Profesjonalistów PR to największe wydarzenie tej branży w Polsce. Co roku gromadzi wielu słuchaczy oraz prelegentów, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem. Oprócz prelekcji podczas wydarzenia odbędzie się również panel praktyczny w formie warsztatów. Każdy, kto pragnie wziąć udział w Kongresie powinien wysłać zgłoszenie, na które podczas najbliższych tygodni obowiązuje cena promocyjna.

Za organizację Kongresu Profesjonalistów PR odpowiadają Newsline sp. z o.o. i Ideo sp. z o.o., zaś głównym sponsorem wydarzenia jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

INFORMACJA PRASOWA