Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty
Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty
Hotele, które należą do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny zostały poddane anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.

Badanie poziomu jakości usług hotelowych PPH&R zrealizowano w okresie maj-wrzesień 2011. Ważnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia podczas pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z funkcjonowaniem hoteli w następujących kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

W tegorocznej - szóstej edycji brały udział 32 hotele należące do PPH&R. Poszczególne miejsca zajęły:

I miejsce

  • W kategorii podstawowej
  • Branicki (Białystok)
  • Europa (Lublin)
  • Vivaldi (Poznań)

  • W kategorii dodatkowej
  • Akwawit (Leszno)
  • Villa Park (Ciechocinek)
  • Warszawianka (Jachranka)


II miejsce

  • W kategorii podstawowej
  • Sport Hotel (Bełchatów)
  • Warszawa (Augustów)

  • W kategorii dodatkowej
  • Bartan (Gdańsk)
  • Warszawa (Augustów)


  • III miejsce

    • W kategorii podstawowej
    • Akwawit (Leszno)
    • Vivaldi (Karpacz)

    • W kategorii dodatkowej
    • Anders (Stare Jabłonki)
    • Klimczok (Szczyrk)
    • Klimek (Muszyna)
    • Zamek Ryn (Ryn)


    Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R. Pomocne w motywowaniu hoteli jest także dokonywanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.

    W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.

    Źródło: egospodarka.pl