Kongres Profesjonalistów Public Relations już niebawem!
Kongres Profesjonalistów Public Relations już niebawem!
Kongres Profesjonalistów Public Relations zbliża się wielkimi krokami! Już za niespełna dwa tygodnie (21 - 22 kwietnia) w Rzeszowie rusza kolejna edycja tego wydarzenia. O jego prestiżu świadczy nie tylko jego wieloletnia tradycja, ale również ogromne zainteresowanie. W tym roku zgłosiło się już blisko 250 osób, na których czeka około 30 ekspertów i 13 godzin prelekcji oraz warsztatów.

Organizatorem imprezy odbywające się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów są Newsline sp. z o. o. oraz Ideo sp. z o. o. Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów PR są relacje z mediami oraz promocja wydarzeń, ale to tylko część zagadnień, które zostaną poruszone w czasie dwudniowego wydarzenia.

Wizerunek Kościoła i służb specjalnych

Wśród prelegentów tegorocznego Kongresu jak zwykle znalazło się wiele interesujących osób, które opowiedzą o swojej pracy oraz o przeszkodach, jakie spotykają przy relacjach z mediami. Będą to m.in. ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski, Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji czy Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Podczas Kongresu nasi eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania relacji i wizerunku. Będziemy także poszukiwać inspiracji i rozwiązań w zakresie tworzenia i dystrybucji materiałów dla mediów. Charakterystyczna atmosfera naszego spotkania sprzyja integracji oraz wymianie opinii i poglądów, dlatego warto być w kwietniu w Rzeszowie – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Eventy jako podstawowe narzędzie PR

Drugim zagadnieniem przewodnim tegorocznego kongresu jest promocja wydarzeń, dlatego Iwona Walczak oraz Agnieszka Kotela reprezentujące firmę Skansa S.A. udowodnią, że budowanie nie musi być nudne i zaprezentują przepis na event na budowie. Kolejna interesująca prelekcja będzie dotyczyć eventu jako promocji marki na przykładzie ESKA Music Awards. Ten temat przybliżą Bartek Tyrawski oraz Marcin Bachara reprezentujący Promotor Unitet Entertainment Sp. z o.o.

Organizacja dobrego eventu to proces bardzo złożony. Wymaga nie tylko dobrej koordynacji, zdolności przywódczych czy efektywnego zarządzania. Każde wydarzenie ma swój indywidualny charakter oraz przebieg. Dlatego najlepiej uczyć się od najlepszych. Idealną okazją do tego jest Kongres Profesjonalistów Public Relations – wyjaśnia Bohdan Pawłowicz z IAA Polska – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

25-lecie branży PR

Nie bez powodu tegoroczna edycja określana jest mianem wyjątkowej. W tym roku bowiem branża PR świętuje swoje 25-lecie w Polsce. Z tej okazji w czasie imprezy zaprezentowana zostanie książka "25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce" przygotowana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline. Publikacja składa się z 25 rozdziałów mówiących o historii polskiego public relations.

INFORMACJA PRASOWA