Kongres Profesjonalistów PR o potrzebie komunikacji w firmie
Kongres Profesjonalistów PR o potrzebie komunikacji w firmie
Nadchodzący Kongres Profesjonalistów Public Relations dotyczyć będzie skutecznej komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie. Spotkanie organizuje spółka Newsline we współpracy z Grupą Ideo. Konferencja odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Dziś nie ma już żadnych wątpliwości, że komunikacja w firmie jest fundamentem dobrego zarządzania. Wpływa na postrzeganie przedsiębiorstwa nie tylko w środowisku wewnętrznym, ale tez kształtuje wizerunek na zewnątrz organizacji. Dyskusje o tym, jak skutecznie budować komunikaty w firmie podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Dialog podstawą sukcesu

Jak wynika z raportu przygotowanego przez GFMP Management Consultans, to właśnie komunikacja wewnętrzna ma w zarządzaniu największe perspektywy. W kolejnych latach ma się ona skupiać głównie na wspieraniu zmian w firmach i budowaniu kultury organizacyjnej.

-Jeszcze kilka lat temu większość przedsiębiorców uważała, że do sprawnego stworzenia atrakcyjnego wizerunku marki, potrzebne są jedynie aktywne działania prowadzone na zewnątrz. Teraz ta perspektywa wygląda inaczej. Obserwowane zmiany w podejściu do wewnętrznego PR będziemy analizować podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2014 – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

Z sukcesem w przyszłość

Prognozowane zmiany w kreowaniu komunikatów były impulsem do zorganizowania Kongresu poświęconego tej tematyce. W programie znajda się m.in. wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty, które w ubiegłym roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Rozmowy uczestników skupią się na nadchodzących trendach i efektywnym kształtowa

Kongres zaplanowano w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie. Sponsorem głównym wydarzenia jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Więcej informacji i rejestracja dostępne na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl.

***
O Kongresie


Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Program odbywającego się od kilkunastu lat spotkania, tworzą wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów.

INFORMACJA PRASOWA