Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych, czyli konferencja “Social Media Personal Brand”

Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych, czyli konferencja “Social Media Personal Brand”

Media Społecznościowe zdominowały Internet. Za ich pomocą możemy dzielić się muzyką i zdjęciami z przyjaciółmi, tworzyć czaty ze znajomymi i współpracownikami, wypowiadać się na forach, a nawet robić zakupy.

Biorąc pod uwagę nawet jedno z tych mediów - Facebooka - można zaobserwować, jak mocno angażujemy się w życie wirtualne. Aż 73% Polaków ma konto na tym portalu. Jest to na tyle duża liczba użytkowników, że Facebook stał się doskonałym miejscem do promowania marki. To skuteczny i w miarę tani sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców. Nie wystarczy jednak samo założenie profilu. Trzeba działać. I to umiejętnie.

To w jaki sposób przedstawia się markę osobistą w mediach społecznościowych istotnie wpływa na życie osobiste i zawodowe. Brak zarządzania marką osobistą, automatycznie skutkuje zmniejszeniem szans na rynku. Błędy popełniane przy budowaniu marki mogą sprawić, że odbiorcy nie zaakceptują jej.


Dlaczego ten temat jest ważny:

  • 86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym73% Polaków odwiedza Facebook,
  • YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
  • 46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
  • Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.

Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się konferencja Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. To szkolenie jest wyjątkowe z dwóch względów - po pierwsze: Mateusz Grzesiak jeszcze nigdy nie poruszał tego tematu, będzie to świeże spojrzenie na problem; po drugie: na początku tego roku ten najpopularniejszy polski coach obronił pracę doktorską, której temat brzmi “Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA”.

Dzięki tej konferencji unikniesz podstawowych błędów takich jak:

  • wybór dyskwalifikujących Cię zdjęć – które Tobie mogą wydawać się OK,
  • słaby copywriting – czyli teksty i wpisy, które odrzucają,
  • brak nowych followersów (osób, które angażują się w Twój profil społecznościowy),
  • nieadekwatni followersi,
  • brak zainteresowania profilem. marka, która nie jest aktywna w aplikacji.


Czego nauczysz się w trakcie tej konferencji:

  • jak działają media społecznościowe,
  • jakie są kanały mediów społecznościowych i które wybierać,
  • jak zyskać nowych followersów swojego profilu społecznościowego,
  • jak zyskać więcej followersów,
  • czym są archetypy marketingowe i jak dobrać właściwy archetyp dla siebie,
  • czym jest storytelling oraz jak budować swoje story, aby angażować ludzi,
  • jak zrobić materiał (post / wideo), który będzie chętnie udostępniany przez innych,
  • jak przyciągnąć właściwą publikę.


Dlaczego warto uczyć się od Mateusza Grzesiaka strategii budowania marki osobistej w mediach społecznościowych?
Ponieważ jest żywym dowodem na to, że to, co robi, działa. Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą i wykładowcą. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.

Statystyki mówią same za siebie:

  • ponad 400 000 followersów w mediach społecznościowych
  • piszą o nim takie gazety jak „Polityka”, „Newsweek”, „Gazeta.pl”, „Cosmopolitan”.
  • występuje w radio i telewizji (TVN, TVP, Radio ZET, RDC, TVN BiŚ i wiele innych).
  • posiada rekomendacje gwiazd, ludzi biznesu, światowych mentorów i kluczowych przedsiębiorstw.
  • jego artykuły momentalnie stają się bardzo popularne i przekraczają ponad 20 000 wyświetleń.

Konferencja odbędzie się w Expo-Łódź. To miejsce położone w sercu miasta, przygotowane do profesjonalnej obsługi różnych wydarzeń, do przedstawiania swojego biznesu ale przede wszystkim: do wszelkich działań okołosprzedażowych, budowania relacji i networkingu. Ten popularny i lubiany w Łodzi obiekt oferuje najwyższej jakości przestrzeń eventową do indywidualnej aranżacji.

Więcej informacji: https://www.tickerence.com/mateuszgrzesiak/