Hotel Marketing Conference 2022 już za nami!

Hotel Marketing Conference 2022 już za nami!

Hotel Marketing Conference (HMC) organizowana przez firmę Profitroom każdego roku okazuje się odnoszącym sukcesy dużym wydarzeniem, które gromadzi w jednym miejscu setki, a nawet tysiące uczestników. Tegoroczna edycja obyła się 24-25 października w Międzynarodowym Centrum Kongresów w Katowicach i przyciągnęła wielu chętnych do rozwoju ludzi z branży hotelarskiej.

HMC 2022 skupiła się na omówieniu etapów Guest Journey — doświadczenia klienta, jego drogi przed dokonaniem zakupu, czy rezerwacji i tego, jak technologia może wesprzeć hotelarzy w realizacji postawionych celów. Co więcej, poruszone zostały również ważne tematy z zakresu zarządzania i HR w młodych zespołach. Konferencji przewodziła myśl, że pierwszym krokiem jest technologia, z którą każdy potencjalny Gość spotyka się, szukając inspiracji online. Podążając razem z tym nurtem HMC, umożliwiła uczestnictwo w konferencji poprzez platformy online. Dzięki innowacyjnym metodom Goście mogli poczuć się jak na wydarzeniu na żywo, a dodatkowo zyskali czaty, wirtualne stoiska sponsorskie oraz dedykowane pokoje, w których spotkać było można cenionych ekspertów.

Podczas dwóch dni pełnych inspiracji spotkać było można aż 500 hotelarzy i 40 specjalistów, którzy z chęcią przekazywali swoją wiedzę podczas ciekawych prelekcji. Gościem specjalnym wydarzenia był Radosław Kotarski — dziennikarz, reżyser, a przede wszystkim przedsiębiorca, który pokazał Gościom sprawdzone sposoby na to, jak oswoić zmianę. Oprócz Gościa specjalnego wysłuchać było można wykładu cenionego profesora Henryka Mruka przepowiadającego nadchodzące na następne lata trendy w branży, czy też Małgorzaty Chełkowskiej-Dorny, która zwróciła uwagę na budowanie zaangażowania w zespole hotelowym. O bliskość między prelegentami a uczestnikami wydarzenia wspaniale zadbał doceniany w całej Polsce konferansjer Maciej Kautz, który już od 6 lat związany jest z Hotel Marketing Conference.

Poza merytorycznymi prelekcjami i panelami dyskusyjnymi praktyków integralną częścią wydarzenia jest integracja uczestników i wymiana ich doświadczeń, a gdzie lepiej poznać się niż przy dobrej muzyce i tańcach? Tegoroczna zabawa Simply More Party została urozmaicona o koncert zespołu Drugi Tydzień, a dodatkowo nie zabrakło dodatkowych atrakcji i niespodzianek muzycznych i kulinarnych.

Wydarzenie okazało się kolejnym wielkim sukcesem Profitroom i jego cennych partnerów, których Sale Biznesowe mogą nazwać się częścią. Serdecznie gratulujemy tych dwóch pełnych wrażeń, owocnych dni i nie możemy doczekać się, by wziąć udział w kolejnych edycjach. Dziękujemy, że mogliśmy być częścią tego świetnego eventu!