Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych

Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych
Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo, znużonych wystandaryzowanymi sieciami, wyznaczając sobie za cel spozycjonowanie Golden Tulip jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych.

Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Co w takim razie hotele mogą im zaproponować? Na przykład Millennialsi, którzy do końca roku 2020 stanowić będą połowę wszystkich podróżujących w interesach. Szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.

W tym kontekście, Golden Tulip jeszcze wyżej podniesie poziom obsługi gości od momentu ich wejścia do hotelu do wyjścia tak, aby pozycjonować markę jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych.

"Podróżujący służbowo i generalnie wszyscy turyści stają się "zbieraczami doświadczeń", szukającymi wyjątkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien więc przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjątkowy, być mieszanką lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może być już tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzenią do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień." - podsumowuje Françoise Houdebine.

Zmiana kwestii podstawowych Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie może być typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy i to nie jeden raz w ciągu dnia, a goście będą mogli zjeść co chcą i kiedy chcą. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworząc tym samym wspomnienia, którymi goście będą chcieli podzielić się po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodziną.

Włączenie hotelu w życie miasta Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.

W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będą dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, stając się inną formą spotkania.

INFORMACJA PRASOWA