Gdańsk promuje się w Paryżu
Gdańsk promuje się w Paryżu
Poland Convention Bureau (PCB) zorganizowało kolejny road show pod hasłem "Polska. Move your imagination" - tym razem PCB i zaproszeni partnerzy mieli okazję zaprezentować się przed profesjonalistami z branży przemysłu spotkań z Francji.

Spotkanie zostało zorganizowane przy okazji dorocznych targów turystyki biznesowej MEEDEX International w Paryżu. Na zaproszenie Poland Convention Bureau swoje w road show udział wzięły, poza Gdańsk Convention Burea, również Warsaw Convention Bureau, ICE Kraków oraz polscy DMC (Destination Management Company): INTERCRAC, DMC Poland. Road Show odbył się jednym z najbardziej unique venues w Paryżu - słynnym Carrousel de Louvre.

Podczas krótkich, trzyminutowych prezentacji przedstawiciele polskich destynacji oraz firm eventowych mieli nie tylko przekazać najważniejsze informacje o miastach, które reprezentują oraz usługach, które świadczą - wydaje się, że ważniejszym było, aby zgodnie z hasłem spotkania, poruszyć wyobraźnią zaproszonych gości i tym sam zachęcić do odwiedzenia Polski. Wydaje się, że ten cel został osiągnięty.

Frekwencja podczas spotkania dopisała - na zaproszenie Poland Convention Bureau odpowiedziało ponad 100 francuskich hosted buyerów potencjalnie zainteresowanych organizacją eventów w Polsce - również w Gdańsku, którzy Francuzi kojarzą głównie z Solidarnością i Lechem Wałęsą. Po spotkaniu ich wiedza na temat Gdańska i Regionu jest na pewno pełniejsza, a szansa na przyjazd do Trójmiasta w celach biznesowych większa. Miłym zaskoczeniem dla francuskich gości była bardzo dobra dostępność komunikacyjna Gdańska oraz bogata baza hotelowo-konferencyjna. Szczególne zainteresowanie wzbudziła aplikacja eventowa GCBeVENT, o którą dopytywano już po zakończeniu spotkania.

Na zakończenie road show odbyła się tradycyjna loteria z nagrodami sponsorowanymi przez Poland Convention Bureau oraz partnerów. Upominek od Gdańsk Convention Bureau - Goldwasser oraz książkę "Gdańsk według Lecha Wałęsy" wylosowała przedstawicielka firmy eventowej HelmsBriscoe.

Wcześniej, Poland Convention Bureau zorganizowało podobne spotkania w Goteborgu oraz Kopenhadze - Gdańsk Convention Bureau brało udział w obu nich.

INFORMACJA PRASOWA


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.