Gdańsk promuje się w Amsterdamie

Gdańsk promuje się w Amsterdamie
W poniedziałek, 22.04.2013 w Amsterdamie odbyło się kolejne spotkanie z cyklu road show organizowane przez Poland Convention Bureau / Polską Organizację Turystyczną. Po raz kolejny do spotkania zaproszone zostało Gdańsk Convention Bureau.

Road show to zamknięte spotkania organizowane dla profesjonalistów rynku spotkań z rynków priorytetowych dla Polskiej Organizacji Turystycznej/Poland Convention Bureau POT/PCB, podczas którego przedstawiciele zaproszonych destynacji prezentują potencjał konferencyjny miasta.

Holendrzy odkrywają Gdańsk
Ponad dwustu holenderskich meeting plannerów, przedstawicieli agencji eventowych, organizatorów kongresów miało szansę zapoznać się z możliwościami konferencyjnymi Gdańska, Krakowa oraz Katowic. Prezentacja Polski jako destynacji konferencyjnej odbyła się przy okazji NL Conference 2013, spotkania profesjonalistów branży zrzeszonych w stowarzyszeniu MPI. Konferencja promowana pod hasłem "For your eyes only" odbyła się w nowym centrum filmowym w Amsterdamie - EYE Film Institute, gdzie po przywitaniu gości zaprezentowany został spot reklamowy "Events in Polska", jako inspiracja do rozmów z przedstawicielami z polskich biur CVBs i DMC obecnych na spotkaniu: Aneta Książek, Robert Kępiński - Poland Convention Bureau / POT, Marta Wiśniewska - Gdańsk Convention Bureau, Krystian Gryglaszewki - Katowice Convention Bureau, a także przedstawiciele Kraków Convention Bureau, DMC Poland oraz firmy Mazurkas. Polska reprezentacja miała w ramach NL Conference zagwarantowany tzw. Polish corner.

Spotkanie to było znakomitą okazją, aby poznać bliżej meeting plannerów, porozmawiać o organizowanych przez nich eventach oraz przekazać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych obiektów. Wiedza Holendrów na temat Gdańska i Regionu jest na pewno pełniejsza, a szansa na przyjazd do Trójmiasta w celach biznesowych większa. Miłym zaskoczeniem dla gości była Gdańska aplikacja konferencyjno - eventowa GCBeVENT i fakt, że jest ona oferowana bezpłatnie na eventy organizowane na Pomorzu.

Loteria z upominkami na zakończenie
Na koniec, tradycyjnie już, odbyła loteria nagród ufundowanych przez regionalnych partnerów. Goście otrzymali vouchery na pobyt i przelot do Polski a także upominki, w tym gdański Goldwasser - prezent przekazany przez Gdańsk Convention Bureau.


O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.


INFORMACJA PRASOWA