Forum Branży Eventowej 2018 już za nami!
Forum Branży Eventowej 2018 już za nami!

11 stycznia 2018 roku w Centrum Targowo-Kongresowym  przy ulicy Marsa w Warszawie odbyło się Forum Branży Eventowej 2018. To prestiżowe wydarzenia od lat cieszy się dużą popularnością wśród ekspertów z branży. Główne celem Forum Branży Eventowej jest pokazywanie eventu jako bardzo spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i otoczeniem przedsiębiorstwa.

Tegoroczne FBE poświęcone było budżetowaniu, planowaniu,  komunikacji i promocji eventów, a także ich targetowaniu. Poruszane były również tematy  związane z eventami dla marek terytorialnych.  

Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem! Liczba uczestników przekroczyła przewidywania organizatorów i w tym roku w evencie wzięło dział  ponad 1.700 profesjonalistów z branży, a swoją ofertę zaprezentowało aż 160 dostawców. Absolutną nowością tegorocznej edycji był konkurs Hashtag FBE 2018.

„Celem Forum Branży Eventowej jest integracja branży, prezentacja poważnych i cennych treści merytorycznych oraz przedstawienie innowacyjnych i godnych rekomendacji propozycji dostawców. Dlatego nie przewidujemy wzrostu powierzchniowego i zwiększenia rozmiarów Strefy Dostawców, a jedynie planujemy nadal inwestować w podnoszenie jakości i atrakcyjności całego wydarzenia. Mam też nadzieję, że nasz blog oraz katalog on-line pozwolą na to, by FBE było cennym źródłem informacji przez cały rok i skupiało wokół siebie branżową społeczność” – tłumaczyła Agnieszka Huszczyńska, prezes Evential Sp. z o.o., organizatora wydarzenia.

Forum Branży Eventowej już po raz trzeci towarzyszył prestiżowy konkurs Top Event.

W trakcie FBE 2018 poza częścią merytoryczną i biznesową odbyło się wiele pokazów artystycznych, konkursów i loterii, a także niezwykle emocjonująca gra miejska. FBE 18 to nie tylko merytoryczne spotkania i wykłady! Wydarzeniu towarzyszyło wiele pokazów artystycznych, konkursów i loterii, zorganizowano także emocjonującą grę miejską.

Partnerem strategicznym wydarzenia było: Global Expo, operator nowopowstającego obiektu na warszawskim Żeraniu.


Patronatem wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu. Patronatem branżowym FBE objęły natomiast: Stowarzyszenie Branży Eventowej, OOH Event, MICE Poland, Meetingplanner.pl, Think MICE oraz Świat Eventów. Partnerami Merytorycznymi zostali: Akademia Rekomendacji, Adventure Warsaw, Connectto, Deli Catering i Colors of Design. Partnerami technicznym edycji 2018 byli: Focus Light Team, GMB Prolight, GMB Prosound, M-Sound Multimedia, Gastro Magic Wypożyczalnia. MyEvent, Eventroom, Viva System, Digital Knowledge Village, Moc&Art Group, Urbanflavour.pl

Oficjalny Katalog Forum Branży Eventowej 2018 wydał OOH Event.

INFORMACJA PRASOWA